سردار سلیمانی بر خلاف وحدت جامعه سخن نگفت

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی با حضور در مراسم عزاداری و یادبود سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامی داشت و تسلیت به مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده این شهید والا مقام ایشان را به حق فرزند شایسته ایران خواند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران که در جمع همکاران عزادار شورا سخن می گفت افزود: شهید سلیمانی قبل از بیست سالگی وارد سپاه پاسداران کرمان شد و از همان ابتدا فرماندهی لشگر ثارالله کرمان را بر عهده گرفت که این لشگر به فرماندهی ایشان خط شکن در جبهه های مختلف بود. پس از آن تا سال 76 سالها در جبهه های برون مرزی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بود. ایشان در سال 76 با ظهور طالبان و پیدا شدن آمریکا در منطقه به عنوان فرمانده سپاه قدس انتخاب شد و تا زمان شهادت این مسئولیت را برعهده داشتند.

محسن هاشمی در ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی در خارج از مرزها در جبهه های لبنان، فلسطین، عراق و سوریه و یمن به عنوان یکی از مبتکران نظامی سیاسی در جهان شناخته و به عنوان نماد ایران مطرح شد افزود: این شهید والا مقام در میان مردم نیز شخصیت ویژه و محبوبی داشتند که نه تنها دفاع از وطن دلیل آن بود که سخن نگفتن بر خلاف وحدت جامعه شاید محکم ترین دلیل این محبوبیت شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: از ایشان در کسوت نظامی نمی توان کلمه ای بر خلاف وحدت جامعه یافت بر همین اساس وقتی خبر شهادت ایشان منتشر شد تمامی اهل فرهنگ و سیاست چه در داخل و چه در خارج از کشور و حتی کسانی که مخالف سیاست های حضور ما در منطقه هستند به اتفاق ایشان را فرزند شایسته ایران نامیدند.

محسن هاشمی در ادامه با اشاره به انتخاب جانشین سردار شهید سلیمانی این اقدام را پیام آور تداوم اهداف جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:" رویش هایمان بیش از ریزش هایمان است." با انتخاب سردار قاآنی جانشین منتخب سپاه قدس اهداف ما از بین نخواهد رفت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران که در مراسم عزاداری سردار سپاه اسلام و در جمع کارکنان شورای اسلامی شهر تهران سخن می گفت، تاکید کرد: باید ترور را در مسیر تحریم ها بدانیم و با افزایش وحدت در جامعه امیدواریم جمهوری اسلامی پاسخی هوشمندانه و شجاعانه بدهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 532210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟