چه خودروهایی شنبه و یکشنبه می‌توانند در تهران تردد داشته باشند؟

به گزارش رکنا،  سردار محمدرضا مهماندار درباره نحوه اجازه تردد خودروها برای روز شنبه و یکشنبه در پایتخت، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا درباره مسائل ترافیکی، امشب و فردا تردد کامیونها در پایتخت به صورت 24 ساعته ممنوع است و کامیونها اجازه تردد را در سطح پایتخت نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این ممنوعیت تردد برای کامیونها طی امشب و فردا اجرا می‌شود و برای تردد کامیونها در روز یکشنبه مجدداً تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای روز شنبه و یکشنبه (سی آذر و یکم دی)، با توجه به عدم وجود طرح زوج و فرد، تردد انواع وسایل‌نقلیه غیر از وسایل‌نقلیه عمومی از ساعت 6:30 صبح تا 18 بعدازظهر صرفاً برای افرادی مجاز خواهد بود که از سهمیه 20 روز رایگان آنها برای هر فصل باقی مانده باشد.

این مقام پلیس راهور خاطرنشان کرد: در واقع طرح کاهش آلودگی هوا (حلقه دوم ترافیک)، به مقابل در منازل و تمام سطح شهر گسترش پیدا می‌کند و تنها اجازه تردد به افرادی که داده می‌شود که از سهمیه رایگان 20 روز تردد آنها برای هر فصل باقی مانده باشد و امکان تردد با پرداخت عوارض وجود نخواهد داشت.

 اظهارات رییس پلیس راهور تهران درباره تردد در روزهای شنبه و یکشنبه براساس میزان سهمیه 20 روز باقی‌مانده در حالی‌ست که روز یکشنبه اول دی، اولین روز از فصل زمستان است و طبیعتا تمام خودروها طبق قانون این امکان را دارند که وارد محدوده شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟