به گزارش رکناو به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران ؛این پسر بیمار وقتی که به تهران منتقل می شود و توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب معاینه می شود از سوی پزشک اعلام می شود که باید سریعاً مورد عمل جراحی قرار گیرد زیرا تومور در حال رشد می باشد.

پدر این کودک بیمار کارگر روز مزد در شهر خودشان است که به سختی هزینه های زندگی اش را تامین می کند.خانواده این پسر بچه برای تامین بخشی از هزینه های عمل جراحی و سایر هزینه ها که تقریباً 40 میلیون تومان می باشد به موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران مراجعه کرده و درخواست کمک نموده اند.

حال این موسسه خیریه در نظر دارد با کمک و یاری پروردگار متعال و مردم عزیز مبلغ 20 میلیون تهیه و در اختیار خانواده این پسر بچه بیمار قرار دهد تا قسمتی از هزینه های عمل جراحی او را تامین کند.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان این کودک بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟