برخورد قاطع دادستانی با اخلالگران در نظم و آسایش مردم + فیلم

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در خصوص ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین،‌گفت: تأکید می‌کنم قطعاً مردم عزیزمان از تعداد اندکی که اخلالگر هستند و ضدیت خود را با نظام و برنامه‌های مردم نشان می‌دهند، جدا می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ما از این گونه اعمال بیزار هستند و اجازه بهره‌برداری به این عده را نمی‌دهند.

دادستان کل کشور گفت: به موجب قانون این اخلالگری جرم است و ناجا وظیفه خود می‌داند که با اخلالگران در نظم عمومی طبق قانون و مقررات برخورد کند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: مردم فهیم ما قطعاً صف خود را از این اخلالگران اندک جدا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که از آنها سوءاستفاده شود. قطعاً اقدامات انجام شده نیز برای قشر متوسط و پایین جامعه به صورت مساعدت تامین و تقدیم خواهد شد.

وی بیان داشت: به اخلالگرانی که ریشه در خارج از کشور دارند و در یکی‌، دو روز اخیر شاهد بودیم که جریانات معاند نظام از فضای مجازی استفاده کرده و به خیال خام خود مردم را تحریک کرده‌اند هشدار می‌دهیم که بدانند قطعاً مردم با این اقدامات تحریک نمی‌شوند.

دادستان کل کشور افزود: برخورد با اخلالگران در نظم عمومی با همکاری مأموران و با هوشیاری مردم برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: دولت تأکید کرده و مسؤولان امر موظف هستند از هر گونه افزایش قیمت جلوگیری کنند و مسؤولان اقتصادی امیدوارم در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه قوه قضائیه چه اقداماتی را در بحث مقابله با افزایش قیمت‌ها می‌تواند داشته باشد، گفت: ما موظف هستیم در چارچوب قانون با اخلالگران برخورد کنیم و در خصوص قیمت‌ها سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری سایر دستگاه‌ها به جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اقدام می‌کند.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه قطعاً با هر گونه بی‌نظمی چه در اخلال در تردد مردم و چه اخلال در آسایش آنها برخورد کرده و اعتقاد داریم مردم بهترین نیرو هستند که می‌توانند جلوی اخلال را بگیرند و مسؤولان را مساعدت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند این اخلال ها بهانه‌ای باشد برای اینکه عده‌ای از این موقعیت سوءاستفاده کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟