راه اندازی کارگاه خیاطی زنان موسسه خیریه آینده برتر

به گزارش خبرنگار رکنا، کاتیوش شاهین نیا مدیر عامل موسسه خیریه آینده برتر در این رابطه گفت: زنانی که در این دوره ها شرکت می کنند خیلی مشتاق و علاقه مند هستند که کارهای جدیدی را بیاموزند بنابراین کارگاه هایی را برای آنها راه اندازی کرده ایم که 2 روز در هفته می توانند در این کلاس های آموزشی خیاطی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: این کلاس ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در محل موسسه خیریه آینده برتر برگزار می شود که روزهای سه شنبه برای زنانی است که مبتدی هستند.

شاهین نیا در ادامه گفت: برای این گروه در حال مذاکره و گرفتن سفارش از تولیدی های هستیم تا بتوانیم اشتغال زایی کنیم یه سری از این زنان چرخ خیاطی دارند و در خانه های شان مشغول کار هستند و امید است بتوانیم تجهیزات کارگاه را با کمک خیران کامل تر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم 150 میلیون ریال کمبود بودجه ای که داریم را مهیا کنیم می توانیم 10 زن خیاط را صاحب شغل کنیم.

لازم به ذکر است این موسسه خیریه همچنین در این راستا، در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره های IT محور نیز است تا مراجعان بخصوص نوجوانان و جوانان با فرصت های جدید شغلی آشنا شوند.

گفتنی است، خیرانی که تمایل به کمک به این کارگاه آموزشی را دارند می توانند با شماره تماس ثابت ۲۲۲۲۸۹۷۵ و تلفن همراه ۰۹۱۰۷۸۱۴۷۲۷تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟