قلع و قمع ۳۶ بنای غیر مجاز در قزوین

به گزارش رکنا، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در یک ماهه گذشته ۳۶ مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین اجرا شده است.

پرویز عبدی  اظهار کرد: ۳۶ مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین شامل؛ دیوار کشی، بنا و ساخت و ساز است که طی یک ماه اخیر با حضور نماینده دادستان و استانداری، نیروی انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و امور اراضی شهرستان قزوین اجرا شده است.

عبدی تصریح کرد: این احکام درروستاهای؛ زرشک، رزجرد، رشتقون، میانبر، آشنستان، مرزعه میانچال، حوالی امام زاده اباذر، مزرعه میانچال، شفیع آباد، نیاق والولک، نجف آباد و پرسه «بلوک پرمخاطره» تخریب شده که با اجرای آن بیش از ۱۵ هکتار از اراضی اعاده به وضع سابق برگشت داده شد.

به گفته وی به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی، و همچنین در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها این احکام اجرا شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست: برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن ۱۳۱ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟