عیادت فرمانده انتظامی پاسارگاد از همکار بیمار

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد نیک‌بخت" در حاشیه این عیادت گفت: تقویت ارتباط عاطفی میان افراد جامعه اسلامی در راستای یاری همدیگر در رسیدن به کمالات انسانی، از اهداف کلان و راهبردی شریعت نبوی است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه عیادت از بیمار علاوه بر اینکه موجب تقویت روحیه آن و خانواده او می شود، بیان کرد: این موضوع باعث همدلی و همبستگی بین مردم شده و دلهای افراد را نیز به هم نزدیک می کند.

سرهنگ "نیک‌بخت" افزود: دلجویی کردن از یک طرف بیمار را مرهم و تسکینی است و از طرف دیگر عیادت کننده به فضائل اخلاقی و تربیتی فراوانی خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: به جز آموزه‌های دینی و احادیث که بر عیادت تأکید کرده‌اند از منظر روانشناسی، کسی که بیمار می‌شود با محدودیت‌هایی مواجه می‌شود که نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد.

این مقام انتظامی یادآور شد: فردی که توانمندی‌هایش را چه در بعد جسمی و روانی به شکل موقت و دائمی از دست داده با عیادت می‌تواند آرام شود و دیدار دوستان موجب التیام او می‌شود.

سرهنگ نیک بخت تصریح کرد: وقتی کسی بیمار است و دیگران از او عیادت می‌کنند این نگرش در او شکل می‌گیرد که ارزشی که دیگران برای او قائلند فقط زمان سالم بودن او نبوده و در واقع این ارزش برای شخصیت بیمار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟