دوچرخه های اشتراکی (بیدود) در منطقه 7

به گزارش رکنا ، شهردار منطقه 7 گفت: با هماهنگی های به عمل آمده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و با مشارکت بخش خصوصی، منطقه هفت به عنوان سومین منطقه در شهر تهران به ایستگاه های دوچرخه اشتراکی مجهز شد.

سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: پس از بررسی های کارشناسی انجام شده از سوی کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با در نظر گرفتن موقعیت ایستگاه های مترو و پایانه های اتوبوس و تاکسی نسبت به جانمایی ایستگاه های دوچرخه اقدام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا خیابان های شهید قندی ، شهید مفتح ، شهید بهشتی ، شهید مطهری و پایانه اتوبوس رانی و تاکسیرانی سید خندان واقع در محدوده غربی پل سید خندان جمعا ً با تعداد  9 ایستگاه تحت پوشش این خدمات قرار گرفتند.

به گفته شهردار منطقه 7 شهروندان می توانند با نصب نرم افزار کاربردی مربوطه بر روی تلفن های همراه خود و مطالعه راهنمای نصب شده در ایستگاه ها از دوچرخه های مذکور استفاده کنند.

وی یادآور شد: امکان رها سازی دوچرخه در هر نقطه از شهر ، بستگی به نیاز شهروندان وجود داشته و دیگر نیازی به تحویل دوچرخه در یک نقطه مشخص نیست.

حاجوی در پایان به استقبال قابل توجه شهروندان از این مدل حمل و نقلی که پاک ترین نوع حمل و نقل شهری محسوب می شود اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری بخش خصوصی نسبت به افزایش تعداد ایستگاه ها ی دوچرخه و پوشش وسیعتری از جغرافیای  منطقه هفت اقدام کنیم.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟