سرگردانی 10 ساعته مسافران در فرودگاه مشهد

به گزارش رکنا،  در ادامه سریال تاخیر پروازهای شرکت هواپیمایی وارش، پرواز شماره 5802 مشهد به ساری که قرار بود ساعت 3:30 بامداد امروز مسافران خود را به ساری منتقل کند اعلام کرد این پرواز با هشت ساعت تاخیر در ساعت 11:30 صبح امروز انجام می‌شود اما بازهم این زمان با تاخیر دوباره مواجه شده است.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس در ساری گفت: بامداد امروز مسافران پرواز ساری به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد سرگردان بودند و هیچ مسؤولی در هواپیمایی وارش در محل فرودگاه برای پاسخگویی به این وضعیت حضور نداشت.

این مسافر اظهار کرد: ابتدا تأخیر را هشت ساعت و علت آن را نقص فنی هواپیما اعلام کردند اما مسافران پس از حضور در فرودگاه هاشمی‌نژاد بر روی یکی از تابلوهای دیجیتالی که اعلان پروازها را نشان می‌داد پرواز اصفهان و اهواز نیز با تأخیر روبه‌رو بود.

یکی دیگر از مسافران این پرواز با بیان اینکه تعدادی از مسافران زن و مرد شب را در محل نمازخانه فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد به صبح رساندند، افزود: پس از اعتراض مسافران خالی بودن باطری هواپیما را علت این تاخیر اعلام کردند؛ یعنی همزمان هواپیمای اصفهان و تهران هم باطری خالی کرد؟

این مسافر در پایان گفت: تأخیر هشت ساعته به 10 ساعت رسید و با اعتراض مسافران، دقایقی پیش مسافران به فرودگاه دشت‌ناز ساری رسیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟