درگیری لفظی دو عضو شورای شهر اهواز

به گزارش رکنا، در این جلسه اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز درخصوص پیشنهاد ادغام کمیسیون برنامه‌وبودجه و کمیسیون سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: کمیسیون برنامه‌وبودجه 92 جلسه برگزار کرد که با احتساب ارجاع از سوی رئیس شورای شهر بود اما کمیسیون سرمایه‌گذاری 14 جلسه تشکیل داد که هیچ‌کدام با ارجاع رئیس شورا نبود.

لطفعلی زاده با اشاره به پیشنهاد حذف کمیسیون محیط‌زیست، گفت: با حذف کمیسیون محیط‌زیست مخالفم زیرا شهر اهواز از نظر محیط‌زیستی دچار مشکلات زیادی است و نیازمند وجود این کمیسیون است.

وی افزود: بهتر است به‌جای حذف کمیسیون‌ها، نقاط ضعف آن‌ها را برطرف کنیم زیرا در سال‌های گذشته در مورد لزوم وجود این کمیسیون‌ها بحث‌های زیادی شد.

انتخاب مشاوران کمیسیون‌ها توسط یکی از اعضا

مهران باباپور عضو شورای شهر اهواز در این جلسه خطاب به فلسفی گفت: تمامی مشاوران کمیسیون‌ها را شما معرفی می‌کنید و تاکنون 8 نفر را معرفی کردید و حتی یکی از مشاوران از اقوام و برادر داماد شماست.

وی افزود: این حق تمام اعضای شورای شهر است که در انتخاب مشاوران کمیسیون‌ها اظهارنظر کنند.

محمدجعفر فلسفی در پاسخ به این عضو شورا، اظهار کرد: کمیسیون عمران فقط یک مشاور دارد و 4 مشاور افتخاری دارد که از اساتید دانشگاه هستند و از نظرات آن‌ها استفاده می‌شود و برای مشاوره حق‌الزحمه‌ای دریافت نمی‌کنند.

وی گفت: ما از نظر همه افراد متخصص استفاده می‌کنیم و هیچ‌کدام از مشاوران با بنده نسبت فامیلی ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟