عاقد مراسم ازدواج  دختربچه ۹ ساله با جوان 30 ساله فاش کرد / به من دروغ گفتند!+ فیلم
حجم ویدیو: 13.81M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

به گزارش رکنا، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که در آن گفته می‌شود، در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، دختر بچه‎ای حدود ۹ سال به عقد موقت پسر حدود ۲۲ ساله در آمده است.

در پی انتشار این فیلم در فضای مجازی حجت الاسلام خوب نژاد عاقد این مراسم با بیان اینکه نوع خطبه جاری شده صیغه محرمیت یا همان موقت ادامه‌دار بوده است گفت: به علت دسترسی نداشتن به شناسنامه زوجه و اعتماد به خانواده عروس و داماد که گفته بودند زوجه ۱۰ تا ۱۱ سال سن دارد، صیغه محرمیت را خوانده است.

او گفت: بنا به اصرار خانواده داماد و عروس که از بستگان بسیار نزدیک همدیگر هستند و با هدف اینکه زوجین تا رسیدن به سن قانونی ازدواج با هم محرم باشند و رفت و آمد خانوادگی داشته باشند، بین آن‌ها صیغه محرمیت جاری کرده است.

رحیمی سردفتر ازدواج و طلاق شهرستان بهمئی هم گفت: تاکنون هیچ مدرکی دال بر ازدواج رسمی این زوج در دفاتر این شهرستان ثبت نشده است.

توئیت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این رابطه

ابتکار

حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی هم در این رابطه گفت: من هم این فیلم را در فضای مجازی مشاهده کرده‌ام، اما از جزئیات بی خبر هستم.

او با بیان اینکه این مساله اتفاق تلخی است، اظهارکرد: به دلایلی ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبت نکنم.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: البته بی تفاوت نخواهیم بود و دستگاه‌های متولی در حدود اختیارات و وظایف قانونی ورود خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟