به گزارش رکنا ، مادر 37 ساله دارای 2 فرزند 11 و 16 ساله ساکن یکی از محله های جنوبی تهران که از اواخر سال 97 به دلیل آرتروز در هر دو دست خانه نشین شده است نیاز به یاری و کمک دارد تا بتواند جراحی دستانش را انجام دهد.

این مادر جوان متاسفانه چند سالی است که از همسرش به دلیل اعتیاد جدا شده و به تنهایی سرپرستی 2 فرزند محصل خود را برعهده دارد. ایشان مستاجر بوده و با کارکردن در شرکتهای خدماتی نظافت منازل مردم هزینه های زندگی را تامین می کرد.

در ضمن یکی از فرزندان این خانم جوان متاسفانه بیمار است که اخیراً هم مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

حال این مادر جوان برای تامین هزینه های مربوط به عمل جراحی دستان خود و پرداخت اجاره عقب افتاده منزلش به موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران مراجعه و درخواست کمک و یاری کرده است.

موسسه بنا دارد با کمک و یاری شما عزیزان خَیّر مبلغ 10 میلیون تومان تهیه کند و در اختیار این مادر جوان برای تامین قسمتی از هزینه عمل جراحی و هزینه های یومیه زندگی اش قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود برای کمک به این مادر رنج دیده نیازمند و آبرودار، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد به نام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام کنند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟