بازدید سرزده سردار هادیانفر از مرکز تعویض پلاک میثم

به گزارش رکنا ، سردار هادیانفر در بازدید خود از مرکز تعویض پلاک میثم عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 300مرکز تعویض پلاک در کشور وجود دارد که در چهارماه اخیر بیش از یک میلیون نقل و انتقال در کشور اتفاق افتاده است. که به طور خاص مرکز تعویض پلاک میثم در ایام پیک 1800 تا 2000نفر مراجعه کننده داشته است.

سردار هادیانفر افزود : در پرس و جویی که در همین مرکز از مراجعین صورت گرفت ، بیش از 95درصد مردم از روند خدمات راضی بودند و در زمانبندی 50 تا 60دقیقه ای ، خدماتشان را دریافت می کنند.

رییس پلیس راهور ناجا هدف از این بازدید را بررسی فرآیند خدمات و این که نسبت به گذشته چه تغییری کرده است عنوان نمود و افزود در تلاشیم تا حد امکان فرایندهای خدمات به مردم را کوتاهتر و آسانتر نماییم.

سردار هادیانفر افزود: بزودی طرح های جدیدی را برای نقل و انتقال به مردم ارائه خواهیم داد ، و برابر خواسته قانون گذار سعی خواهد شد، خدمات را بیشتر بصورت الکترونیکی به مردم ارائه دهیم.

رییس پلیس راهور همچنین در خصوص سوال خبرنگار مبنی بر اشکال در خصوص پرداختی ها از طریق اپ ها(APP) افزود: در حال حاضر پرداختی های جرائم از 4بانک به 32بانک تسری داده شده و همچنین به APPها و USSDها هم مجوز داده شده که جرائم را دریافت کنند ، منتهی بخش زیادی از بانک ها در پرداخت سریع وصولی ها تعلل می کنند بطوری که بعضا این تاخیرها به بیش از 50 ، 80 و 160ساعت رسیده است. در همین خصوص به تمامی بانکها و برخی APPها و USSDها اعلام کرده ایم که در صورت تاخیر واریزی جرائم به خزانه ، از طریق رسانه و جراید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد که این بانکها دیگر مجاز به دریافت وصولی جرائم از مردم نیستند. و تنها 8 تا 10بانک خوش حساب را به موقع جرائم را به حساب خزانه واریز می کنند را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟