پیست اسکیت بانوان بزودی در اردبیل افتتاح می‌شود

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان که در محل جلسات پارک بانوان اردبیل برگزار شد از رونمایی نشان بانو در پارک بانوان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: پیست اسکیت بانوان نیز در روز‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و ارتقای سلامت روحی و جسمانی شهروندان برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی اجرایی می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: توسعه ورزش به عنوان یک موضوع مهم در راستای ارتقای سلامت بانوان مورد توجه قرار گرفته و این برنامه‌ها روزبه‌روز با تنوع و گستردگی مناسبی همراه شده است.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه توسعه اجرای برنامه‌های ورزشی و اجتماعی مستلزم برخورداری از نگرش مسؤولانه مدیران اجرایی است، تاکید کرد: تمام برنامه‌ها و پروژه‌های اجتماعی بایستی برای کل جامعه بوده و منافع عموم شهروندان را در برگیرد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در راستای تحقق مطالبات فرهنگی و اجتماعی شهروندان است، بیان کرد: در سه ماهه اول سال بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح شهر توسط این سازمان برگزار شده است.

شهردار اردبیل یکشنبه‌های سلامت، سه شنبه‌های مهدوی و پنج شنبه‌های شاد را از شاخص‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی دانست و افزود: سلامت بانوان و دختران شهر مورد توجه ویژه قرار گرفته و در این خصوص برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟