حضور ۳۰۰ هزار زائر در مراسم ارتحال امام/خدمت رسانی ۲۰ هزار پلیس در مراسم ارتحال امام (ره) +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 24.39M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در تشریح عملکرد قرارگاه روح الله در سی امین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت:با تسلیت به مناسبت رحلت امام و تسلیت به مردم قرارگاه امام علی (ع) و قرارگاه انتظامی ترافیکی روح الله تشکیل شده است.

وی گفت:هماهنگی خوبی بین پلیس وسپاه پاسداران، بسیج انجام شده و از ۸ استان زائر اعزام شده و در مراسم حضور دارند. پیش بینی شده است که ۷ هزار اتوبوس زائر داریم و تعداد ۳۰۰ هزار زائر حضور خواهند داشت.

اشتری گفت:با تلاش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ۲۰ هزار نفر از همکاران حضور فعال دارند و خدمت می‌کنند.

وی گفت: در بعد ترافیکی در استان‌های مبدا و مقصد هماهنگی انجام شده و هماهنگی شده اتوبوس‌ها در محل پارکینگ‌هایی که از قبل مشخص شده حضور داشته باشند.

در خصوص عید فطر نیز افزود:۲۷ هزار پلیس راهرو ارایه خدمات می دهند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره اتوبوس‌های فرسوده، گفت: مقرر شده، در این ایام به هیچ عنوان اتوبوس‌های فرسوده، مسئولیت انتقال مسافران را انجام ندهند.

سردار اشتری به شایعات تروریستی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: بحمدالله تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر شایعات تروریستی مشاهده نشده است؛ نیروی انتظامی و نیز دستگاه‌های امنیتی با آماده مقابله با هرگونه موضوع تروریستی هستند.

فرمانده ناجا در پایان گفت: همکارانم تا ساعات پایانی اتمام مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل حضور دارند و زائران را راهنمایی می‌کنند؛ امیدواری با وجود هماهنگی بین همه دستگاه ها، این مراسم با نظم خاصی برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟