فیلم لحظه حمله مأمور افغان شهرداری به خانم خبرنگار تهرانی! / او چه می خواست؟+ فیلم
حجم ویدیو: 6.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش رکنا، سحرگاه پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت 98 یک از مأموران پاکبان شهرداری با حمله به سوی خبرنگار خبرگزاری برنا که در گوشه خیابان مشغول مکالمه با راننده سرویس محل کار بود اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه وی کرد.
مالباخته در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در خصوص جزئیات چگونگی وقوع این حادثه گفت:پنجشنبه گذشته، ساعت 5 صبح؛ مقابل در خانه منتظر رسیدن سرویس محل کار بودم؛ باید خودم را به برنامه‌ای صبحگاهی می‌رساندم.راننده سرویس که برای اولین مرتبه بود دنبال من می‌آمد و مسیر را اشتباه رفته بود با من تماس گرفت و خواست که او را راهنمایی کنم. مشغول صحبت با راننده بودم که متوجه نزدیک شدن مأمور شهرداری که لباس پاکبان بر تن داشت شدم. او خود را به من رساند و بی‌مقدمه با لحنی نامناسب گفت:«چته!».
وی با بیان اینکه به شدت از برخورد نامناسب این مأمور شهرداری ناراحت شده بودم گفت: سعی کردم به او توجهی نکنم و همزمان در حال ادامه گفت‌و‌گو با راننده بودم تا زودتر برسد و زمان حضور در آن ساعت صبح در خیابان طولانی‌تر نشود.
وی با اشاره به فیلمی که دوربین حفاظتی بانک نزدیک محل سرقت از او و سارق ضبط کرده بود چنین به سخنان خود ادامه داد: آن گونه که در فیلم هم مشخص است این پاکبان بعد از حدود یک دقیقه دوباره به سراغ من می‌آید و اینبار با یک حمله سریع؛ گوشی را از دستم می‌کشد. مقاومت من برای دزدیده نشدن تلفن همراهم به مشتی ختم شد که این مأمور شهردار؛ محکم به چشمم وارد کرد و از شدت درد بر زمین افتادم و او هم موفق به دزدیدن گوشی تلفن همراهم شده و متواری شد.
وی با بیان اینکه وقتی شنبه هفته جاری به کلانتری رفتم و برگه صورت جلسه را بردم و شرح وقایع را نوشتم. مشخص شد که این فرد؛ تبعه افغانستان بود گفت: محتوای داخل گوشی برایم خیلی مهم بود. همزمان که پلیس تلاش برای دستگیری این متهم را آغاز کرده بود خودم نیز برای یافتن این سارق با همکاری همکاران وارد عمل شدیم. به همه کانکس‌های شهرداری منطقه سر زدیم تا نهایت موفق شدیم این فرد را‌شناسایی کنیم. وقتی می‌خواستم او را گرفته و تحویل پلیس دهیم قصد فرار دوباره داشت که موفق شدیم مانع متواری شدن او شویم.
او در پاسخ به اینکه واکنش سارق در مواجه با شما چه بود، مدعی شد: اصلا استرسی نداشت و تنها گفت من این کار را انجام ندادم. این مأمور شهرداری بعد از انتقال به کلانتری اعتراف نکرد اما به گفته یکی از مأموران در مراحل اولیه بازجویی پلیس؛اعتراف می‌کند.
وی ادامه داد: این مأمور شهرداری در بازجویی‌های اولیه گفته بود گوشی سالم است و در محل اقامتم است ولی نبود و گوشی را فروخته بود. هم وطنان همکارش خیلی سعی کردند رضایت بگیرند تا آزاد شود ولی من حاضر به رضایت نیستم زیرا به جز سرقت به خود اجازه داده بود مرا هم مورد ضرب و شتم قرار دهد.
این خبرنگار تصریح کرد: این متهم اکنون در زندان به سر می‌برد. گوشی ام در حالی هنوز پیدا نشده است که تمام اطلاعات کاری ام در آن گوشی بوده وخیلی از این سرقت مضرر شده‌ام.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟