به گزارش رکنا، ابراهیم قدمنان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شکایت های پی درپی ساکنین مسکن مهر کردکوی به جهت تکمیل نشدن واحدها، دسترسی نامناسب به مسائل خدماتی و مسایلی از این دست، موجب شد تا بازدید انجام شود.

فرماندار کردکوی تصریح کرد: در این بازدید از نزدیک وضعیت ناخوشایند ارائه خدمات به شهروندان ساکن در این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مسائل و مشکلات مسکن مهر کردکوی از اولویت های مجموعه مدیریت شهرستان است، گفت: با توجه به اینکه قرار است در دهه اول اسفند ماه شورای عالی شهرسازی استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و به ریاست استاندار در مرکز استان تشکیل شود، تصمیم گرفته شد که بازدیدی میدانی از این واحدها صورت گیرد تا در آن جلسه برای حل مشکلات تصمیم گیری شود.

راه نیفتادن آسانسور ساختمان ها، نبود دیوار یا حصار مناسب در محوطه و ورود حیوانات مختلف به اطراف ساختمان‌ها، راه ‌پله‌های غیراستاندارد، سیستم فاضلاب نامناسب و انتشار بوی تعفن فاضلاب، نبود آب شرب کافی و رها شدن ساختمان نیمه کاره فاز دوم از جمله مشکلات مسکن مهر کردکوی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟