ششمین دوره مسابقات ملی فتح پرچم (CTF) برگزار شد

به گزارش رکنا، همزمان با روز جهانی اینترنت امن‌تر، ششمین دوره مسابقات ملی فتح پرچم (CTF) چهارشنبه 17 بهمن ماه به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

مسابقه فتح پرچم(CTF)به عنوان یکی از جذاب‌ترین مسابقات دانشگاهی یک مانور شبیه‌سازی‌شده در فضای سایبری است که درآن متخصصان فناوری‌اطلاعات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این دسته از مسابقات چالش‌های متنوعی در محورهای مختلف در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود تا مهارت آن‌ها در بخش‌های گوناگون مورد ارزیابی قرار گیرد.

مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، با تجربه برگزاری موفق پنج دوره مسابقه فتح پرچم(CTF)در سطح ملی در قالب جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات، برای ششمین سال متوالی مسابقه ملی فتح پرچم را با هدف کشف و پرورش استعدادهای جدید در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و رشد و شکوفایی توانایی دانشجویان و علاقه‌مندان فناوری اطلاعات برگزار می‌نماید.

این مسابقه سعی برآن دارد تا ضمن برپایی رقابتی جذاب بین افراد آشنا به این حوزه، با ارائه سؤالات طبقه‌بندی شده از آسان به سخت، افرادی که با این محورها آشنایی اندکی دارند را نیز تحت پوشش قرار دهد.

این دوره از رقابت های ملی فتح پرچم(CTF)، همزمان با روز جهانی اینترنت امن‌تر، چهارشنبه 17 بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار و از برگزیدگان این رقابت در اختتامیه ششمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در اسفند ماه ۹۷ تجلیل خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟