شهر رفیع هویزه تخلیه شد/وحشت به جان مردم افتاد ! + عکس

به گزارش رکنا، سید قاسم موسوی، فرماندار هویزه گفت: در حال حاضر اغلب شهر رفیع تخلیه شده است، ولی برخی از مردم برای کمک همچنان در شهر حضور دارند که یگان‌های نظامی و شرکت‌های صنعتی منطقه در تخلیه مردم منطقه کمک کردند.

وی افزود: مدارس، مساجد و حسینیه‌ها در هویزه برای اسکان مردم آماده شد و مردم هویزه به طور خودجوش در حال آماده‌سازی غذا برای مردم شهر رفیع هستند سیل‌بندی در اطراف شهر احداث کردیم که آب کم‌تر به شهر و مسیر‌هایی که منازل مردم قرار دارد، وارد شود، ولی شدت آب بالاست و در حال حاضر میدان اصلی شهر را آب فراگرفته است و تردد خودرو‌ها به‌سختی انجام می‌شود.

موسوی بیان داشت: برای ترمیم سیل‌بند شکسته شده اقداماتی انجام دادیم، ولی با توجه به بارندگی کار کردن سخت بود و شرایط بستر رودخانه حرکت ماشین‌آلات را کند کرد و مردم منطقه با کمک ماشین‌آلات موجود و گونی و حصیر در حال بستن مسیر آب هستند.

فرماندار هویزه عنوان کرد: بستن بستر رودخانه کار بسیار مشکل و تخصصی است. نیرو‌های متخصص سازمان آب و برق خوزستان وارد محل شدند و نیاز است هلی‌کوپتر هلال‌احمر در منطقه حضور داشته باشد و در شرایط موردنیاز اقدام به امدادرسانی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟