درخواست پدر آتش‌نشان شهید از شهردار تهران/ گلایه یک آتش‌نشان به محسن هاشمی

به گزارش رکنا، یک آتشنشان در مراسم تشییع پیکر "احسان جامعی" به رییس شورای اسلامی شهر تهران گلایه کرد.

در مراسم تشییع پیکر آتش‌نشان "احسان جامعی" که در حین عملیات جان خود را از دست داد، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار تهران و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم حضور داشتند که یکی از آتشنشانان در حین مراسم تشییع پیکر با خطاب قرار دادن محسن هاشمی ، رییس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد : ما در شرایط خوبی قرار نداریم.

این آتش‌نشان در پایان، خاطر نشان کرد: قرار بود بیمه ما درست شود، اما هنوز جزو مشاغل سخت و زیان آور نیستیم و باید فکری به حال ما کنید.

صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تشییع پیکر آتشنشان شهید سید احسان جامعی، پدر این شهید در مراسم بدرقه فرزندش که در حیاط ساختمان شهرداری برگزار شد، در حالی که به شدت گریه می‌کرد به شهردار تهران گفت‌: به حرمت این روز بیمه آتش‌نشانان را درست و اصلاح کنید.

وی ادامه‌ داد: حداقل بیمه این آتش‌نشانان را که اینگونه با خطر و آتش سروکار دارند، را سخت و زیان آور کنید تا خیالشان راحت باشد.

پس از بدرقه پیکر شهید احسان جامعی از میدان حسن آباد تا خیابان بهشت، نماز این آتشنشان با حضور شهردار تهران ، رییس شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و آتشنشانان ایستگاه‌های مختلف در حیاط شهرداری تهران قرائت شد و پیکر این شهید برای تدفین به ورامین منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟