پایان محدودیت ترافیکی جاده هراز از امروز

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس Police راه مازندران با اینکه هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: از ساعت ۸ صبح امروز به دلیل عملیات تعمیرات پل Bridge بتنی گزنک، کیلومتر ۷۶ جاده هراز بسته شد.

وی با بیان اینکه این جاده تا ساعت ۱۷ عصر امروز مقطعی بسته است، افزود: رانندگان در این مدت از جاده‌های سوادکوه و چالوس به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس نیز از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد امروز سه‌شنبه به دلیل بررسی آسیب پذیری و تعمیر نقاط آسیب دیده بسته می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

هاشمی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران نیز گفت: پل‌ها یکی از سازه‌های حساس و حیاتی در تردد خودرو‌ها هستند و بررسی آسیب پذیری و تعمیر نقاط آسیب دیده در طول سال انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این پل ونقش اساسی در تردد خودرو‌ها در جاده هراز مصالح و روش‌های نوین برای تعمیر و بهسازی پل انجام شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟