سایه وحشت این بار در فرودگاه امام! / مسافران پروازهای خارجی دلهره دارند!

فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد: به‌ دنبال اعلام سازمان هواشناسی و کاهش دید در «شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)» پروازهای خروجی و ورودی از طریق این فرودگاه، به دلیل رعایت استانداردهای ایمنی پرواز با تاخیر انجام می شود.به گزارش رکنا، در این اطلاعیه از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) با تلفن 096330 تماس بگیرند.

بر اساس جدول اعلام پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، پروازهای خروجی از این فرودگاه از ساعت یک و 30 دقیقه تا چهار و 10 دقیقه بامداد به مقاصد دبی، باکو، کابل، فرانکفورت، استانبول، وین و رم بموقع انجام شده اما از ساعت چهار و 10 دقیقه به بعد، پروازهای خروجی به مقاصد استانبول، مسقط، مسکو، دوحه، کیف، تفلیس، کراچی، آمستردام، بارسلونا، پاریس، کازان و لندن تاخیر دارد.

همچنین در این مدت پروازهای ساعت 6 و 20 دقیقه و هفت و 40 دقیقه به مقصد استانبول و 11 و 5 دقیقه به مقصد دبی تاکنون لغو شده است.

در عین حال، از بین پروازهای ورودی به فرودگاه امام، از 25دقیقه بامداد تا 7 و 49 دقیقه، البته با حدودی تفاوت در زمان واقعی و طبق برنامه، همه پروازها به جز تعدادی پرواز همگی در فرودگاه فرود آمدند.

در این میان، پروازهای 2 و 20 دقیقه بامداد بیروت، 5 و 45 دقیقه اسپارتا، 5 و 45 دقیقه استانبول ، 3 و 55 دقیقه میلان و 9 کابل تاخیر داشتند.

همچنین پرواز 9 و 40 دقیقه دبی لغو شده و پرواز 9 و 50 دقیقه بغداد با سه ساعت و 5 دقیقه تاخیر فرود می آید.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در 30 کیلومتری تهران و در حاشیه بزرگراه تهران - قم در یک سایت 14 هزار هکتاری قرار گرفته ‌است.

فرودگاه امام خمینی (ره) را شرکت فرودگاه‌های کشور اداره می ‌کند و مرکز فعالیت شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم، کاسپین، تابان و زاگرس است.

این فرودگاه با بیش از 700 پرواز هفتگی، تهران را به شهرهایی در بیش از 30 کشور جهان متصل می‌کند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟