خیابان هایی که در آبادان به باتلاق های گلی تبدیل شده اند + عکس ها

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، اهالی منطقه ذوالفقاری آبادان این روزها به خاطر بارش باران برای بیرون آمدن از خانه‌هایشان با مشکلاتی روبرو شده‌اند و این در حالی است که هیچ یک از مسئولان اقدامی برای رفع این مشکلات انجام نداده‌اند.

نبود آُسفالت در خیابان‌های منطقه ذوالفقاری بویژه خیابان 150 باعث شده تا اهالی این منطقه به سختی از خانه‌هایشان خارج شوند و با توجه به خاکی بودن خیابان ها و بارش باران این خیابان ها را همچون مسیر باتلاقی در آورده است.

اهالی این محل بارها برای آسفالت شدن خیابان های خاکی منطقه ذوالفقاری نامه‌هایی برای مسئولان شهری ارسال کرده اند اما هیچ اقدامی برای رفع این مشکلات در این منطقه صورت نگرفته است.

بارش باران در این منطقه به قدری رفت و آمد را برای اهالی با مشکل روبرو کرده که در برخی مواقع دانش آموزان برای رفتن به مدرسه نیز با مشکل روبرو هستند و گاهی اوقات به مدرسه نمی‌روند.

این شرایط در حالی است که چنی قبل اعضای شورای شهر، امام جمعه شهرستان آبادان این منطقه را بازدید کرده‌اند اما هیچ اقدامی برای رفع مشکلات مردم این منطقه صورت نگرفته است.

بنا به این گزارش، اهالی منطقه ذوالفقاری در تماس با خبرنگار رکنا خواستار رسیدگی به این مشکل مردمی و پاسخگویی مسئولان شهری شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 441396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟