دانش آموزان در این روستا خود را با پتو گرم می کنند؟ / طاویران سفلی کجاست!؟

به گزارش رکنا، صبور، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در واکنش به فیلمی که در ساعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر گرم کردن کلاس درس در روستای طاویران سفلی آذربایجان شرقی منتشر شده؛ گفت: اظهارات ضبط کننده این کلیپ، دروغ بوده و در استان آذربایجان شرقی روستایی به این نام وجود ندارد.

وی در این خصوص افزود: با تلاش مسئولین آموزش و پرورش استان خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی مدرسه و کلاس درسی بدون سیستم گرمایشی وجود ندارد و اغلب کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز بوده و از اوایل آبان سیستم‌های گرمایشی مدارس فعال هستند.

وی همچنین در ارتباط با عکس دانش آموزان درحالیکه داخل کلاس پتو بر روی خود کشیده اند گفت: این عکس علاوه بر اینکه مکانش مشخص نیست مربوط به چه شهر و استانی است از اساس جای سوال داشته و بیشتر جنبه نمایشی دارد چرا که در صورت سردی کلاس چطور تعداد زیادی از دانش آموزان کاپشن‌های خود را بر چوب رختی روی دیوار آویزان کرده اند.

صبور در پایان با اشاره به تاکید مدیر کل استان مبنی بر تلاش در جهت آرامش خاطر دانش آموزان و اولیا گفت: مجموعه، نهایت تلاش خود را بکار بسته و خواهد بست که دانش آموزان، اولیاء و همکاران زحمتکش دغدغه‌ای جز آموزش و پیگیری این امور در مدارس و کلاس‌های درس نداشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟