علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در جلسه مشترک دادگستری، دادسرا و نیروی انتظامی که به منظور تبادل نظر پیرامون اجرایی شدن ثبت شکواییه‌ها در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تشکیل شد، بیان داشت: در راستای اجرای سیاست دادرسی الکترونیک که یکی دیگر از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است، مرکز آمار و فناوری اطلاعات در اقدامی ثبت شکواییه‌ها را نیز به خدمات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اضافه کرده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس دادگستری استان با برگزاری جلسات متعدد مشترک زیرساخت‌های هر چه سریعتر و بهتر عملیاتی شدن این طرح را بررسی و اکنون مقدمات اجرای این مهم در دفاتر شهرستانی فراهم شده است.

اصفهانی همچنین خاطرنشان ساخت: با همگرایی و تعامل در آینده نزدیک این طرح به طور کامل در سطح استان عملیاتی و اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای نهایی این طرح شاهد کاهش چشمگیر حجم مراجعات به دادسرا، محاکم کیفری و کلانتری‌ها خواهیم بود و گام مؤثر دیگری در جهت کسب رضایتمندی بیشتر عمومی از دستگاه قضایی برداشته خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟