دستگیری فروشندگان اسکیمر در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر گفت: تحقیقات پلیس Police برای شناسایی عاملین فروش دستگاه اسکیمر (کپی برداری از کارت عابربانک)، شروع و پس از تحقیقات میدانی پیرامون شناسایی افرادی که در سایتهای درج آگهی فروش، اقدام به ثبت آگهی نموده بودند، در یکی از محله های تهران، فردی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متهم با ۲ دستگاه اسکیمر دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات بعدی با همکاری ایشان و طی یک قرار سوری متهم ردیف دوم در قهوه خانه ای در تهران شناسایی و دستگیر گردید که از ایشان تعداد ۱۵ دستگاه اسکیمر و تعداد ۲۰۰ کارت خام عابر بانک کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با دستگیری دونفر، تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان پرونده متناسب با شگرد مجرمین آغاز گردید و تعدادی از مالباختگان شناسایی گردید.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران توصیه کرد: شهروندان هنگام استفاده از کارت بانکی و خرید از دستگاه پز، بالاخص دستگاه پز سیار، حتما تمامی عملیات های بانکی و تراکنش های خرید، توسط خودشان انجام پذیرد و در صورت مشاهده دستگاههای ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعا به پلیس اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟