خداحافظی «پورمحمدی» و «جعفری» با صدا وسیما

طبق مصوبات صورت گرفته، قانون Law ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به گفته دادستان دیوان محاسبات و معاون قوانین مجلس شورای اسلامی از امروز -شنبه ۲۶ آبان ۹۷ آغاز شده و لازم‌الاجراست.

بنا بر این گزارش، یکی از سازمان‌هایی که در این حوزه چهره‌های بازنشسته بسیاری دیده می‌شود سازمان صداوسیماست که امروز در راستای اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان لیستی از کارکنان و مدیران خود را به عنوان افراد بازنشسته که باید با این سازمان خداحافظی کنند، منتشر کرد که اسامی برخی از افراد در این لیست قابل تأمل است.

«علی‌اصغر جعفری» کارمند رسمی سازمان صداوسیما که پیش از این رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما بود و در حال حاضر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، از جمله این افراد است.

همچنین «علی اصغر پورمحمدی» از مدیران پرسابقه و پرحاشیه صداوسیما که مدیریت شبکه سه و معاونت سیما از جمله خدمات او به شمار می‌رود، نیز از جمله بازنشستگانی است که با اعمال این قانون باید ساختمان جام جم را ترک کند.

«مجید شعبانپور» رئیس مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما نیز از جمله افراد دیگری است که نامش در این لیست به چشم می‌خورد. «ایرج سبقتی» قائم مقام معاونت سیاسی، «سعید گودرزی» قائم مقام حوزه ریاست، «مجتبی ستوده‌نیا» مدیرعامل باشگاه خبرنگاران، «محمد فهمی» قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه، «حسین ساری» مدیر سابق شبکه آموزش، «علی کلباسی» رئیس مرکز سرمایه انسانی سازمان صداوسیما، «علیرضا برازش» مدیر پیشین شبکه یک، «مجتبی تونه‌ای» مدیر رادیو معارف، «حسن زهیری» مدیر مرکز گیلان، «مهدی دهقان نیری» مدیر مرکز همدان، «محمدحسین محمدزاده» مدیر شبکه قرآن و «محمدحسین نجف‌پور» گزارشگر باسابقه واحد مرکزی خبر از جمله این افراد هستند.

«سیدرمضانعلی موسوی مقدم» قائم‌مقام ریاست سازمان صداوسیما پیش از این درباره برنامه‌ریزی رسانه ملی برای جایگزینی افراد بازنشسته گفته بود: در این باره برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاملی انجام گرفته و خروج نیروهای خدوم بازنشسته خللی در ادامه کار این سازمان ایجاد نخواهد کرد.

وی تاکید کرده بود که انتخاب افراد جایگزین برای بازنشستگان نیز در حال انجام است و گزینه‌های جایگزینی در برخی موارد شناسایی و انتخاب شده‌اند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

کدخبر: 437249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟