رقیب عشقی خود باشیم نه برج زهر مار !

پسری جوان ،سرخورده از شکست عشقی با رقیب خود دست به یقه می شود و قتل به گردنش می افتد. دیگری وقتی می بیند زور و بازوی رویارویی با رقیب عشقی ندارد به فردی که حس می کند تمام عشق دنیا به او ختم شده آسیب می رساند.

دیگری معتاد Addicted کارتن خواب شیشه ای می شود که خود را زخم خورده خیانت Cheat می بیند واگر حالت بد نشود و بتوانی چند قدم به او نزدیک تر شوی و تحملش کنی تا صدایش را بشنوی سفره دل باز می کند. خاطراتی شنیدنی دارد از موهای آب و شانه کرده و روزهایی که زندگی اش رونق داشته و برای خودش کسی بوده است و ... .

کار این افراد و خیلی از آدم های دیگری که شبیه آنها هستند از روزی بیخ پیدا می کند که از سلامت خود غافل می مانند. اشتباه نکنید ،آنها حتما مسواک زدن بلد هستند و اگر تب کنند زود دست به کار می شوند سردرد نگیرند. اما نمی دانند روح و روان شان چه وضعیتی دارد ؟

نمی دانند که چرا گاهی با خودشان یا اطرافیان جنگ و ستیز دارند و حتی حرف زدن شان مثل طلبکارها است. هنوز متوجه نیستند حضورشان باید برای دیگران انرژی مثبت داشته باشد. یاد نگرفته اند که منفی بافی و انتقاد و انتقاد و انتقاد شاید اندازه یک جو مثبت نگری و تشویق و رفتار احترام آمیز اثر نداشته باشد.

چون از سر ندانم کاری های خود احساس شکست می کنند فقط نیمه خالی لیوان را می بینندو به جای آن که به زیبایی های زندگی خیره شوند و حس خوب دیدن را به زبان بیاورند فقط نیمه خالی لیوان را می بینند. این افراد از اوضاع رندگی خود راضی نیستند و از این که چرا برای اطرافیان قابل اعتماد نیستند رنج می کشند.

این غم بزرگ فقط مجرمان و خلافکاران را درگیر خود نمی کند و افرادی که با «درد تنهایی» هنوز توانسته اند خو بگیرند را هم عذاب می دهد.

افراد زیادی را سراغ داریم که در فضای مجازی دنبال خودنمایی هستند اما در یک جمع و دورهمی نمی توانند خودشان باشند. یا از این طرف بوم می افتند و با کسی ارتباط برقرار نمی کنند و یا از آ ن طرف بوم سقوط Fall می کنند و چشم بسته و ناآگاهانه همرنگ جماعت می شوند. بررسی مشکلات از منظر کارشناسی و علمی باید و نبایدهای زیادی دارد، اما به زبان خودمانی اگر بخواهیم حرف بزنیم شاید بی راه نباشد بگوئیم ما یاد نگرفته ایم «عاشق خودمان»باشیم. دست خودمان را بگیریم،خودمان را به بازار Store ببریم ،هدیه ای بگیریم و ناز خودمان را بخریم.

اگر رقیب عشقی خودمان بشویم دیگر برج زهرمار نخواهیم بودکه با غم تنهایی و درکوچه پس کوچه های زندگی سرگشته و حیران می ماند.

آدمی که عاشق خودش باشد بهترین ها را برای خود انتخاب می کند، بی جهت و به خاطر مسائل پوچ و بی ارزش از کوره در نمی رود. بهترین افراد را به دوستی می گیرد ،حرف های خوب می زند، تصمیم های قشنگ می گیرد، احترام کوچک و بزرگ را رعایت می کند و در یک کلام از خدا بی خبر نمی شود که مثل آ ن جوان شیشه ای کارتن خواب در جمع معتادان نشسته و در پاسخ به این سوال که چرا به این حال و روز افتادی سرش را پایین بیندازد و به جای آ نکه عاشقانه بگوید چون قدر خودم را ندانستم دنبال مقصر بگردد.

محصل

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختربچه در دیگ حلیم پخت / در منوجان رخ داد

بازیگر خاطره ساز سریال محبوب ایرانی ها درگذشت + عکس

عروس همدانی پسر از آب درآمد + جزییات

حیوانی شیطانی که از سیاره ای دیگر آمده +عکس

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

جواد در مقابل همسرش به دختر دانشجویش رحم نکرد!

خودکشی فجیع یک فوتبالیست معروف + عکس

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

 

کدخبر: 422845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟