رونمایی از تجهیزات جدید آتش نشانی در  روز آتش نشان + تصاویر
حجم ویدیو: 13.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05

به گزارش خبرنگار شهری رکنا، محسن افشانی پس از مراسم رونمایی در جمع خبرنگاران با تبریک روز آتش نشان به خصوص آتش نشانان تهران گفت: این روز یادآور رشادت های آتش نشانان به خصوص در اطفا حریق پالایشگاه آبادان است.

photo_2018-09-29_09-58-14

وی ادامه: امیدوارم در کشور حادثه Incident کم تری داشته باشیم اما متاسفانه به طور مداوم حوادث Accidents مثل آتش سوزی به خصوص در شهر تهران رخ می دهد به همین خاطر به وسایل جدید اطفا احتیاج داریم که خوشبختانه این چهار نردبان ۶۴ متری که با یک نردبان قبلی که وارد شد تجهیزات تکمیل تری خواهیم داشت.

وی درادامه گفت: برای واردات این محصولات تلاش گسترده ای شد هم از طرف بانک مرکزی برای تخصیص ارز که خوشبختانه قبل از نوسانات نرخ ارز این خریدها انجام شد. همچنین در ادامه با تلاش در گمرک در دو روز گذشته این نردبان ها ترخیص شدند و آماده خدمت رسانی به مردم شهر تهران هستند.

photo_2018-09-29_09-58-55

شهردار تهران افزود: سایر وسایل برای سازمان آتش نشانی احتیاج است. شاید یکی از مکان هایی که باید به صورت فیزیکی و آموزشی کار بکنیم آتش نشانی است. از طرفی به خاطر گستردگی شهر تهران و افزایش جمعیت احتیاج به ایستگاه ها و وسایل و تجهیزات بیشتری داریم تا در زمان حادثه سرعت عمل بیشتری داشته باشیم و از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

افشانی در ادامه گفت: در خصوص برج ها و ساختمان هایی که بدون رعایت مسایل ایمنی و پایان کار اقدام به فروش و ساکن کردن مردم می کنند اولین قدم را باید خود مردم بردارند و نباید در ساختمان هایی که پایان کار ندارند زندگی کنند. چون اولین کار برای خرید واحد مسکونی داشتن پایان کار ساختمان است.

photo_2018-09-29_09-59-02

شهردار تهران با اشاره به اینکه متخلفان در کمیسیون ماده ۱۰۰ جریمه می شوند گفت: تا زمانی که مردم عمل نکنند کاری پیش نخواهد رفت. مردم می توانند در صورت برخورد با این موصوع به مراجع قضایی شکایت کنند.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران که در این مراسم حضور داشت نیز در خصوص سکونت مردم در برج های غیر ایمن و بدون پروانه پایان کار گفت: فرق کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه در همین موارد است. اصولا در کشورهای توسعه یافته مدیریت می شوند و از نظر قانونی اجازه نمی دهد کسی در این نوع ساختمان ها ساکن شوند اما متاسفانه هنوز چنین تمهیداتی برای استفاده از ساختمان های نیمه تمام نداریم و باید آیین نامه های آن را بنویسیم و از طرف قوه قضاییه و دولت به اجرا بگذاریم.یکی از کارهای شورای شهر می توان این باشد که با کمک شهرداری تهران به این سمت برویم اجازه ندهیم مردم در این نوع ساختمان ها سکونت پیدا کنند.

photo_2018-09-29_09-59-13

در ادامه افشانی در خصوص وضعیت پلاسکو نیز گفت: خوشبختانه در کمیسیون ماده پنج طرح نهایی که بنیاد مستضعفان آن را تهیه کرده است در کمیسیون تصویب شد و نقشه اجرای طرح به زودی اجرا خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

اعتراف عبدالله ویسی به قتل ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

سرنوشت شوم بچه ها در دام نظافتچی بیمارستان +عکس

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

من به رحمت خدا رفتم ؛ آخرین پیام ملکه زیبایی عراق بعد از کشته شدن !+عکس

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

تازه ترین اقدام داعش درباره حمله تروریستی اهواز + تصاویر

 

کدخبر: 420157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟