ناصر عتباتی اظهار داشت: با توجه به فعالیت واحد واکنش سریع جرائم در فضای مجازی هر گونه تخلف و اعمال مجرمانه در این فضا به دقت توسط کارشناسان و فعالان مربوطه رصد شده و نسبت به برخورد با متخلفان در فضای مجازی اقدامات لازم و قانونی انجام می‌شود.

وی افزود: با فعالیت و رصد این واحد مشخص شد که متاسفانه برخی از سالن‌های آرایشی زنانه با هماهنگی‌ و مشارکت با آتلیه‌های عکاسی خاص نسبت به سوء استفاده از مراجعان به ویژه بانوان نوجوان و کم سن و سال اقدام می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در تشریح جزئیات این موضوع بیان کرد: این سالن‌ها با آرایش‌های خاص و نیز آتلیه‌ها با شگردهایی عکاسی ویژه و در اماکن عمومی خاص از این افراد تصویر تهیه کرده و برای تبلیغ کار خود به صورت بسیار گسترده در فضای مجازی اقدام به انتشار می‌کرده‌اند.

عتباتی از اقدام سریع دادستانی برای برخورد با این تخلفات خبر داد و گفت: در این زمینه پس از بررسی‌های لازم چندین فقره پرونده کیفری تشکیل شده و واحدهای صنفی متخلف شناسایی و پلمب شده و تعقیب کیفری لازم در این پرونده‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد:‌ دستورات لازم مبنی بر تشدید نظارت بر فعالیت سالن‌های آرایشی و آتلیه‌ها از سوی دادستانی به اتحادیه‌های مربوطه و اداره نظارت بر اماکن عمومی داده شد تا هرگونه تخلف را در این زمینه در اسرع وقت به دادستانی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: تمامی تلاش دادستانی و دستگاه قضایی در راستای سالم‌سازی فضای اخلاقی جامعه بوده و هر کس در این زمینه تعلل و خطا کند برخورد جدی و لازم با این افراد در دستور کار قرار می‌گیرد.

عتباتی تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی این موارد را به دادستانی گزارش کنند تا رسیدگی به موقع و لازم در زمینه این گونه فعالیت‌ها و تخلفات انجام شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خورده شدن جسد یک انسان توسط حیوانات در تهران

هجوم صدها مار به خانه های اصفهانی ها !

راز جسد سر بریده دختر جوان در نزدیکی علی آباد

دختر 13 ساله که شاهد قتل مادربزرگش بود سر خود را از دست داد + عکس

آزار شوم یک زن جوان از سوی کمدین معروف سینما و تلویزیون

تجاوز 6 مرد به زن جوان / شوهرم پول گرفت و آنان را به اتاق خوابم فرستاد

وقتی از پدرام باردار شدم پدرم مجبور شد با ازدواجمان موافقت کند!

تجاوز به دختر دانشجو در خلوتگاه شیطانی دوست پسر بی رحم

پرسه زنی رئیس شورا در خانه های فساد لو رفت! + تصویر

درخواست کمک پدر طاها برای نجات زندگی پسر 2 ماهه اش + عکس

قتل رفیق در بزم مستانه در انتهای مجیدیه+ عکس

فیلم هنگام جزغاله شدن مرد جوان در خیابان/ او به کابل فشار قوی دست زد! /16+

همسر داوطلب مجلس شورای اسلامی اسرائیلی بود! + تصویر

 

کدخبر: 400679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟