شهردار تهران تصریح کرد: با پیروی از روش و مشی امام(ره) و رهبر انقلاب می‌توانیم از این مرحله سربلند بیرون آ‌ییم.

وی با بیان اینکه ماندگاری نام امام(ره)، وحدت ملی و پرهیز از نفرت و خشونت و قدم گذاشتن در مسیر دوستی میسر است، افزود: آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت، با دشمنان مدارا.

شهردار تهران با بیان اینکه امام(ره) با پرهیز از خشونت و وحدت کلمه بین اقشار جامعه مهمترین انقلاب دینی قرن را رقم زد، تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز امام(ره) که ما باید سرلوحه کار خود قرار دهیم، شجاعت و صداقت، در عین عارف بودن است که کاری بسیار دشوار است.

وی با بیان اینکه امام(ره) دارای شجاعت مثال‌زدنی بودند و از هیچ تهدید داخلی و خارجی نمی‌هراسیدند، گفت: آرامش ایشان مثال‌زدنی است و این درس بزرگی است که امام(ره) به نسل ما و نسل‌های بعدی آموزش داد تا با تکیه به خدا از هیچ‌ کسی نهراسیم.

افشانی با بیان اینکه امام(ره) باور و پیوندی عمیق با مردم داشت، گفت: استقبال و بدرقه امام(ره) بیانگر پیوند امام(ره) و مردم است.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه امام(ره) همواره مردم را اولین نعمت می‌دانست، تصریح کرد: ایشان تاکید فراوانی بر توجه به مستضعفان، طبقات محروم، رنج‌دیدگان و درد کشیدگان داشتند.

وی افزود: همه ما می‌توانیم برای رفع تبعیض از جامعه که اختلاف طبقاتی در آن مشهود است، در مسیر امام(ره) گام نهیم و این موارد را کاهش دهیم.

افشانی با بیان اینکه پیروی از امام(ره) به معنای در سرلوحه قرار دادن مشی ایشان است، گفت: اگر تلاش کنیم این دوگانگی را کاهش دهیم، در راهی قدم گذاشته‌ایم که امام(ره) برای ما ترسیم کرده بودند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه من در برنامه‌های خود برای کاهش تبعیض و توجه به مناطق محروم تاکید فراوان داشتم، تصریح کرد: رفع تبعیض و توجه به محرومان همان دغدغه‌ای است که رهبر انقلاب بارها آن را بیان کرده‌اند و هر 6 ماه برای این موضوع تشکیل جلسه می‌دهند.

وی افزود: اگر صادقانه به مردم خدمت کنیم، آن‌ها به ما اعتماد می‌کنند و برای حل مشکلاتشان مشارکت خواهند کرد و در نهایت این کار باعث ارتقای سطح زندگی آن‌ها خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تحقیق از ناظم دبیرستان معین در غرب تهران/ شکایت 15 دانش آموز در دادسرا

ازدواج دوم و بلایی که سر بازیگر زن مشهور آورد + عکس

ماجرای 20 جسد نسبتا سالم از مسافران هواپیما تهران-یاسوج

روابط قبل از ازدواج باعث شک و شبهه شوهر سومم به فرزندمان شده است

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم خودم را کاملا در اختیارش گذاشتم

درگیری لفظی شدید لاریجانی و کواکبیان در صحن علنی مجلس

واکنش بابک جهانبخش به فاجعه دبیرستان پسرانه / اعدام نکنید!

ارتباط عضو هیئت مدیره مدرسه جنجالی غرب تهران با مسیح علینژاد + عکس

شکایت 50 دختر دانشجو و بیمار زن از یک پزشک منحرف زنان و زایمان +عکس

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

ماجرای خلوت 2 پسرخاله کنار دیگ نذری / این جوان از مادرش طلب دعا کرد

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

کدخبر: 385162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟