گلایه کسبه خیابان سی تیر از دکه‌های اغذیه فروش

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، کسبه خیابان سی تیر طی نامه‌ای به شهردار تهران و فرمانده راهور تهران بزرگ نسبت به فعالیت دکه‌های اغذیه فروشی انتقاد و گلایه کردند.

در متن نامه آمده است:

آقایان دکتر محمد علی نجفی شهردار تهران

و سردار محمدرضا مهماندار فرمانده راهور تهران بزرگ

با سلام

احتراماً

اینجانبان، کسبه خیابان سی تیر و امضاکنندگان این نامه، همگی گواهی و اعلام می‌نماییم قریب به یک سال است که به دلیل اعمال محدودیت برای تردد خودروها از خیابان سی تیر توسط شهرداری و پلیس Police راهور تهران بزرگ، متأسفانه با بحران کسب و کار روبه‌رو شده و بخش زیادی از مشتریان خود را که عمدتا مشتریان گذری هستند، از دست داده‌ایم.

موضوع از این قرار است که از ابتدای سال 96 طرحی توسط شهرداری منطقه 12 تهران در ابتدای خیابان سی تیر اجرا شد که طی آن تعدادی دکه‌ فروش اغذیه به افرادی خاص اجاره داده شد و از آن تاریخ به بعد و به منظور تأمین منافع برخی دستگاه‌ها و عده‌ای از پیمانکاران خاص و همچنین تفریح جمع کوچکی از مردم، حسب دستورات صادره، دائماً و به بهانه آسایش مشتریان دکه‌های غذافروش، مأموران راهور ابتدای خیابان سی‌تیر از تقاطع خیابان امام خمینی را مسدود و اجازه تردد به هیچ خودرویی از خیابان ی تیر را نمی‌دهند و همین امر موجب شده تا بعضاً شب‌ها این خیابان به خیابان اشباح مبدل شود و هیچ‌کس از آن عبور نکند.

لذا با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و سایه سنگین رکود بر تولید و تجارت، عدم وجود مشتری در این خیابان نیز کسب و کار کسبه این محدوده را بیش از پیش با بحران مواجه کرده است. با عنایت به مطالب مطروحه، ما کسبه خیابان سی‌تیر نه مخالف تفریح مردم هستیم و نه مخالف درآمد دستگاه‌های ذی‌ربط، بلکه بدینوسیله درخواست می‌کنیم تا تفریح مردم و درآمد دستگاه‌های ذی‌نفع به قیمت تعطیلی کسب و کار جمع زیادی از کسبه قدیم و جدید خیابان سی‌تیر نباشد.

فلذا خواهشمندیم دستور فرمایید تا اوضاع را به نحوی مدیریت کنند که دیگر شاهد مسدود شدن خیابان سی‌تیر نباشیم و با تدبیر شما بزرگواران من‌بعد چراغ کسب و کار در سراسر این خیابان روشن باشد نه فقط چراغ کسب و کار دکه‌های اغذیه‌‌فروش.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 365617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟