ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، ستاد معاینه فنی تهران اعلام کرده که شهروندان تهرانی می‌توانند جهت اطلاع از ساعات کارکرد مراکز به سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و در صورت تمایل برای کاهش مدت زمان معطلی در مراکز نسبت به استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین و مراجعه با وقت قبلی در مرکز مورد نظر اقدام کنند.

شهروندان جهت آگاهی از مدت انتظار در هر مرکز می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۱۲ از آخرین وضعیت میزان شلوغی و طول صف در هر مرکز مطلع شوند.

در ایام تعطیلات نوروز تعدادی از مراکز معاینه فنی همچون سنوات گذشته به شرح جدول ذیل از دوم فروردین ماه ۹۷ فعال بوده و شهروندان می‌توانند جهت انجام معاینه فنی به این مراکز کشیک مراجعه کنند.

1020

با توجه به اینکه در روز‌های پایان سال بیشتر مراجعات مربوط به شهروندانی است که خودروی خود را از لحاظ ایمنی و فنی جهت سفر کنترل و آماده می‌نمایند لذا در مراکز معاینه فنی پنل‌هایی با عنوان "از من بپرسید" تعبیه شده که شهروندان می‌توانند از کارشناسان سوالات فنی و یا اقداماتی که قبل از سفر باید برای خودروی خود انجام دهند سوال کنند.

همچنین سامانه پاسخگو ۴۱۷۸۷ در ساعات اداری پاسخگو سوالات شهروندان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟