وعده های جدید شهرداری منطقه 16 به پیمانکارهای طلبکار + عکس

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سالهاست که تعداد زیادی از پیمانکارهای شهرداری منطقه 16 با پایان رساندن پروژه های شهری در انتظار گرفتن پول های خود از شهرداری هستند و تعدادی از آنها نیز به خاطر مشکلات مالی زندگی سختی را سپری می کنند و حتی بعضی از پیمانکارها برای پرداخت پول کارگرها و هزینه های پروژه شان مجبور به فروش خانه یا گرفتن وام از بانک شده اند و این در حالی است که هیچ پولی از شهرداری به آنها پرداخت نشده است.

25809832-2

بدین ترتیب ساعت 2 ظهر 24 مرداد ماه سال جاری یکی از پیمانکارهای برای طلب پولش به شهرداری منطقه 16 مراجعه کرد و زمانیکه شنید باید صبر کند در اقدامی هولناک خودش را آتش زد و به کام مرگ فرو رفت.

با گذشت 6 ماه از این حادثه Incident در حالیکه هیچ اقدامی برای پرداخت بدهی به پیمانکارها صورت نگرفته بود، روز 21 بهمن ماه امسال تعداد زیادی از پیمانکارها در جلوی ساختمان شهرداری منطقه 16 تهران تجمع کردند و خواستار رسیدگی به حق و حقوق شان شدند.

در پی انتشار این خبر ، صبح امروز مسئولان شهرداری منطقه 16 جلسه ای را با پیمانکارهای طلبکار شهرداری در ساختمان اداری شهرداری منطقه 16 برگزار کردند که در این جلسه دو ساعته باز وعده وعیدهای دیگری به پیمانکارها اعلام شد و هنوز مشخص نیست که این حق و حقوق ها چه زمان به پیمانکارها ارائه می شود و پیمانکارها باید باز منتظر بمانند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟