مهمترین دستاورد پس از انقلاب امنیت بود/ آمریکا با این همه هزینه و تلاش هیچ غلطی نکرده است

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: قبل از انقلاب خواسته اصلی آمریکا و هم پیمانانش از جمله اسرائیل و انگلیس آن بود که ایران را با تلاش خود به عنوان قدرت نظامی منطقه خاورمیانه و حتی آسیا معرفی کنند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره این کشورها تلاش کردند که ایران را کشوری ناامن و خطر ساز جلوه دهند و با تمام توان و با استفاده از تحریم های اقتصادی و غیره تلاش کردند، اما ناموفق بودند.

وی در ادامه افزود:‌جان فشانی شهیدان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و نیز تدبیر و مدیریت مسئولان در دوران پس از انقلاب اسلامی موجب شد که آمریکا در اهداف خود ناموفق باشد و با این همه هزینه و تلاش هیچ غلطی نکرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد:‌ دشمنان انقلاب بدانند که با دفاع شیرزنان میهن از کیان انقلاب و قرآن، نمی‌توانند به جایی برسند.

سردار رحیمی اذعان کرد: اگر چه مشکلاتی داریم به عملکرد مدیران نقد است، اما در همه کشور‌های دنیا مشکلاتی وجود دارد و حتی در عید بزرگ آمریکایی‌ها می‌بینیم که مشکلات باعث اعتراصات مردمی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد:مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در این سال‌ها امنیت است و همواره نیروی انتظامی به عنوان نوک اصلی برقرای امنیت در کشور، امنیتی مثال زدنی را برقرار کرده است. امروز با تدبیر سربازان ولایت از نقطه صفر مرزی تا عمق شهر‌ها امنیت مثال زدنی در بخش‌های حاکمیتی نظام حکمفرما است.

سردار حیمی گفت: پایتخت جمهوری اسلامی ایران در میان پایتخت‌های سایر کشور‌ها از لحاظ امنیت در رتبه‌های برتر دنیا قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: اگر چه ما و مسئولان غافل بودیم و یا بی توجهی کردیم، اما دستاورد‌های خوب و ارزشمندی را علی رغم تمام فشار‌ها و مشکلات داشتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟