به گزارش گروه اجتماعی رکنا، چندی قبل گزارشی مردمی از چند نقطه شهرستان آبادان مبنی بر اینکه آب های آشامیدنی خانه هایشان بوی فاضلاب می دهد و حتی این آب لوله کشی ها برای شست وشو مطلوب نیست به خبرنگار رکنا اعلام شد.

در همین راستا خبرنگار رکنا به سراغ اهالی این محل رفت و اهالی محل اعلام کردند که بدون استفاده از دستگاه تصفیه کن نمی توانند از آب آشامیدنی خانه هایشان استفاده کنند.

یکی از اهالی آبادان گفت: نه تنها آب آشامیدنی نداریم بلکه وقتی برای شست و شو از آن استفاده می کنیم بدنمان بوی فاضلاب می گیرد و بدنمان دچار خارش می شود.

در چند روز گذشته شاهد مسمویت شدید در مردم آبادان هستیم که عنوان شده این یک ویروس گذرا است اما برخی از پزشکان علت این ویروس را به خاطر آشامیدن آب آلوده اعلام کرده اند.

خبرنگار رکنا برای پیگیری این خبر بارها با خانم مسلم نیا ریس بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان تماس گرفته اند که در نهایت موفق به صحبت با وی شد.

رییس بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای این خبر گفت: موضوع مشکل آب در آبادان را نه تأیید می کنیم نه تکذیب، کارشناسان ما درجاهای که اعلام شده که آب خانه هایشان بوی فاضلاب می دهد وباعث مشکلات شده باید کار کارشناسی انجام دهند و مانیز درصورت لزوم پس از گرفتن مجوز از حراستمان این موضوع را رسانه ای خواهیم کرد اما قبل ازمجوز ازحراست اجازه مصاحبه با رسانها رانداریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 348464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟