رئیس پلیس پایتخت با خلیفه ارامنه دیدار کرد

رئیس پلیس Police پایتخت و معاونانش با خلیفه ارامنه و اعضای شورای خلیفه گری و روسای مجمع نمایندگان ارامنه تهران در کلیسای سرکیس مقدس دیدار کردند.

در این دیدار که ظهر روز جاری به مناسبت سال نو میلادی برگزار شد اسقوف سبوه سرکسیان خلیفه ارامنه تهران از تلاش های پلیس تهران در برقراری امنیت در جامعه تقدیر کرد و کار پلیس را فعالیتی نجیبانه و صادقانه دانست.

سردار رحیمی در این دیدار ضمن عرض تبریک به همه هموطنان مسیحی اظهار داشت: خدارا شاکریم که در چنین حکومتی و تحت ولایت داهیانه مقام معظم رهبری زندگی می کنیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: پلیس به لحاظ مسوولیت خطیری که در زمینه نظم و امنیت دارد با رویکرد جامعه محوری از ظرفیت همه شهروندان بهره می گیرد.

سردار رحیمی در ادامه اشاره داشت با تمام توان در ایجاد آرامش برای جشن های سال نو میلادی در پایتخت تلاش کردیم چرا که هموطنان مسیحی برایمان ارزشمند هستند.

وی بیان داشت : امروزه می بینیم کسانی همچون ترامپ Trump که در جهان داعیه دار نظم جهانی هستند چگونه احمقانه با مردم صحبت می کنند و در مقابل رفتار کریمانه رهبری عظیم خودمان را نیز مشاهده می کنیم. رهبری معظم با همان الطافی که در خانه یک مسلمان حاضر می شود با همان وصف نیز در منزل هموطن گرامی مسیحی حضور می یابد.

سردار رحیمی در خاتمه برای کلیه هموطنان عزیز مسیحی آرزوی موفقیت روزافزون داشت و لوح تبریکی به خلیفه ارامنه اهدا کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 346997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟