نجفی گزارش زلزله تهران را ارائه می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه سی و سوم شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز سالروز زلزله بم است، گفت: زلزله بم یکی از تلخ‌ترین حوادث Accidents تاریخ معاصر ایران است که به دلیل رخدادش قبل از طلوع فجر جان عده زیادی را گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر اعتبارات برای پیشگیری و مقابله با بحران‌های تهران تزریق شود، گفت: البته نباید موضوع را آنقدر بزرگ کنیم که موجب تشویش اذهان عمومی شود.

هاشمی با بیان اینکه یکی از کارهای مهمی که می‌توان به پایداری ساختمان‌ها کمک کند اخذ بیمه‌های مختلف مسئولیت است که هم در موقع ساخت و هم پس از ساخت جاری است، گفت: بیمه‌ها می‌توانند ضلع چهارم نظارت بر ساختمان‌ها باشند که توصیه می‌شود موضوع اجباری شدن بیمه مسئولیت کیفیت ساختمان در دستور کار شورا قرار گیرد تا در یکی از بندهای پایان کار یا جواز ساخت پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه قرار بود نجفی شهردار تهران امروز برای ارائه گزارش در خصوص وضعیت زلزله تهران و مدیریت بحران به شورا بیاید اما کار اضطراری برایش پیش آمد، گفت: روز یکشنبه و در جلسه آتی شهردار تهران برای تشریح مدیریت بحران در تهران به شورا می‌آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 340689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟