دفاعیات یک نماینده مجلس از عملکرد وزیر بهداشت

محمد وحدتی هلان اظهار داشت: تاثیر اقدامات دکتر هاشمی به وضوح در بخش بهداشت و درمان قابل مشاهده است و ما برای معرفی دکتر هاشمی از سوی دکتر روحانی به عنوان کاندیدای وزارت بهداشت لحظه شماری می کردیم و در عین حال درخواست مان از وزیر بهداشت این بود که مسئولیت چهار ساله دوم وزارت بهداشت را به عنوان مجری طرح تحول سلامت بپذیرد تا مردم همچنان با آسودگی خاطر خدمات درمانی دریافت کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس در مورد ارزیابی خود از کابینه دوازدهم بیان کرد: نظر مجلس این بود که نیروهای جوان، پرکار و همچنین آگاه به مشکلات جامعه در کابینه حضور پیدا کرده و برنامه های خود را در جهت رفع مشکلات کشور به مرحله اجرا درآورند. فکر می کنم 50 درصد از انتظارات مجلس محقق شده است و در مورد 50 درصد باقیمانده نیز نگاه دقیقی به برنامه های وزرای پیشنهادی خواهیم داشت و هر کدام برنامه های جامع و کامل تری در جهت رفع معضل بیکاری و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند، نظر مثبت مجلس را جلب خواهند کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که ممکن است وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از مجلس رای اعتماد نگیرند، خاطرنشان کرد: همان طور که اشاره کردم، این موضوع بستگی به برنامه های ارائه شده از سوی وزرای پیشنهادی دارد. اگر نکات چشمگیر و قابل تاملی در برنامه باشد که مجلس را قانع و مشکلات جامعه را حل کند، به طور قطع مجلس به وی رای اعتماد خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟