باز هم درگیری اعضای شورا شهر در باغ کتاب /  ادامه حمایت های عباس جدیدی از شهردار تهران

عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران در تذکری خاطرنشان کرد: تحت فشار قرار دادن شهردار توهین به وی نیست و بسیاری فکر می کنند که بنده منظور خاصی دارم اما اینطور نیست شهردار تهران جزو سرمایه نظام است.

احمد حکیمی پور، از دیگر اعضای این شورا تاکید کرد: جلسه ای در روز یکشنبه در باغ کتاب تهران برگزار شد. من این جلسه را رسمی نمی دانم و جزو جلسات شورای شهر حساب نمی شود. باغ کتاب مصوبه رسمی از شورای شهر ندارد و روبروی باغ کتاب گودبرداری اصولی انجام نشده است.

چمران در پاسخ گفت: باغ کتاب جزو طرح جامع عباس آباد است و یکی از اولین کارهای ایجاد این طرح مصوبه طرح عباس آباد بود که قرار شد فضای سبز و فرهنگی در این منطقه احداث شود. در مورد گودبرداری نیز باید بگویم که این گودبرداری قرار است پارکینگ شود و بازدیدهای پیاپی خواهیم داشت.

رضا تقی پور در مورد شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: تعداد واگن های این شرکت بسیار کم است که قرار است 4 هزار واگن اضافه شود اما در حال حاضر هزار واگن بیشتر نداریم که این بحث کمبود واگن ها را می رساند.

دبیر اضافه کرد: دو سال پیش نکته ای را گفته بودم که یادآوری می کنم؛ شرکت بهره برداری مترو ورشکسته است و مبلغ هزار میلیارد را هر ساله به عنوان کمک می گیرد و خارج از هر بحث سیاسی هیچ دولتی درست به این شرکت کمک نمی کند. دو سوم این پول را باید دولت ها تامین کنند و یک سوم دیگر را از طریق مردم دریافت می کنند.

شاکری گفت: پروژه های بزرگ یک صنعت است؛ برای مثال می توانیم به پروژه های بزرگ صدر و نیایش اشاره کنیم. در کشور 60 درصد پروژه های صنعتی از اهداف سالانه خود عقب هستند. چرا ما منتظر 2هزار واگن هستیم؟

سالاری به قرارداد قرارگاه امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: باید تکلیف این قرارداد مشخص شود و چرا کسی پاسخگوی این قرارداد نیست؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 281454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟