امر ضروری برای تعریف مدارس به دولتی و غیردولتی/ تنوع در مدارس زیاد است

حسن مسعودی درگردهمایی مجمع عمومی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی که با هدف انتخاب اعضای شورای موسسان کشوری در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به دائمی شدن قانون Law مدارس و مراکز غیردولتی اظهارکرد: تمام تصمیمات شورا در خصوص مدارس و مراکز غیردولتی باید از مجاری قانونی بگذرد .

مدیرکل مدارس غیردولتی افزود: شورای موسسان مدارس و مراکز دولتی باید تلاش کند توانمندی های و موفقیت های مدارس و مراکز غیردولتی بیش از پیش به ظهور و بروز برسد .

مسعودی تصریح کرد: هر چند تنوع مدارس وجود دارد و مدارس شامل، تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد وهیات امنایی جزو مدارس دولتی محسوب می شود اما ضرورت دارد یک تعریف کلی داشته باشیم و مدارس به دو نوع شامل دولتی و غیردولتی تعریف شود .

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: براساس قانون، پیش دبستانی ها جزء مراکز مدارس غیردولتی هستند بنابراین بحث در این خصوص موضوعیت ندارد .

وی بر ضرورت مطالعه دقیق قانون دائمی شدن مدارس و مراکز غیردولتی تاکید و اعلام کرد: شورای موسسان باید برای اجرایی کردن مفاد قانونی تلاش کنند، با مسائل مطروحه در حوزه مدارس و مراکز غیردولتی، به صورت مستدل به قانون و منطقی برخورد کنند .

مسعودی خاطر نشان کرد: شورای موسسان باید در استان ها به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سلیقه‌ای عمل کردن از بین برود .

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی فعالیت های مدارس غیردولتی گفت: برگزاری جشنواره ها و تقویتی اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های مدارس غیردولتی از ضروریات است . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟