آغاز ثبت نام ششمین دوره عتبات عالیات برای دانشگاهیان

ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف، کربلا و کاظمین) در هفدهین دوره از امروز 10 تیر ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شد و تا 22 ماه جاری در سایت لبیک ادامه خواهد یافت.

ثبت نام دانشگاهیان سراسر کشور در ۵ گروه، شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران حدود یک میلیون و 100هزار تومان و هوایی یک میلیون و 700 هزار تومان برآورد شده است.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده وام یک میلیونی برای سفر‌های زمینی و وام یک و نیم میلیونی برای سفر‌های هوایی اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش، اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه‌های مرداد، شهریور و مهرماه انجام خواهد شد. انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائر است، اما در استان‌های مرزی اعزام فقط به صورت زمینی است. قیمت نهایی نیز بعد از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائران خواهد رسید.

گفتنی است، زائران ۷ شب را در شهر‌های مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهر‌های نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 277652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟