نسل جدید کیا کادنزا فیس‌لیفت راهی خیابان ها می شود

جادارتر، زیباتر و کم مصرف‌تر از همیشه عبارت‌هایی بود که درباره‌ی کادنزای جدید بکار برده می شد. حالا کره ای‌ها تصمیم گرفته اند تا نسخه‌ی تازه نفس این خودرو را عرضه کنند اما این رویداد برای اولین بار در وطن کادنزا رخ خواهد داد. به همین خاطر اولین تیزرها از کادنزا فیس لیفت منتشر شده اند.

این سدان شیک در کشور خود از نام K7 استفاده کرده و دومین نسل آن اواخر ژانویه 2016 وارد این بازار شده است. اولین اسکچ های طراحی و ویدئوی تیزری منتشر شده از نسخه فیس لیفت نشان از بهبودهای بصری مهم در این خودرو دارند. در نمای جلو شاهد جلوپنجره‌ای جدید و چراغ‌های نرمی هستیم که به جلوپنجره متصل هستند.

همین داستان در عقب هم برقرار است جایی که چراغ‌های بازنگری شده توسط نواری نورانی به یکدیگر متصل شده اند. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو و عقب کادنزا فیس لیفت از نوع LED هستند.

تصویری مبهم هم از کابین منتشر شده که خبر از تغییرات بزرگ در این بخش می‌دهد. در این بخش یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بکار رفته و ورودی‌های هوا نیز درست زیر صفحه‌نمایش نصب شده اند. کنسول مرکزی نیز بازنگری شده و دارای پانل کنترل سیستم تهویه مطبوع می‌باشد. همچنین تغییراتی را می‌توان در اطراف اهرم تعویض دنده دید.

کیا می‌گوید به زودی k7 فیس لیفت شده را معرفی خواهد کرد و احتمالا آن را به‌صورت کامل در اواخر ماه جاری میلادی خواهیم دید. انتظار می‌رود نسخه آمریکایی کادنزا هم اواخر سال جاری در این کشور معرفی گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟