نسل جدید پورشه رخ نمایی می کند + عکس

قرار است هفته‌ی آینده و در نمایشگاه خودروی نیویورک پورشه کنفرانس خبری خود را برگزار کند و به نظر می‌رسد در این رویداد شاهد رونمایی خودروی جدیدی خواهیم بود.

اگرچه قبلاً گفته شده بود شاسی‌بلند کاین کوپه‌ی جدید در نیویورک معرفی می‌شود اما یکی از سخنگویان پورشه اعلام کرده این خبر صحیح نمی‌باشد. البته او برنامه‌های این برند برای نمایش خودروی جدیدی را تأیید کرده است.

پورشه از اشاره به نام این خودروی مرموز خودداری کرده اما برخی منابع خبری می‌گویند مشتری یک دستگاه 911 اسپیدستر جدید با این خبرگزاری‌ها تماس گرفته و جزئیات بیشتری را در اختیارشان قرار داده است.

پیش‌نمایش این خودرو با کانسپت 911 اسپیدستر صورت گرفته و نسخه‌ی تولیدی هم به عنوان آخرین نسخه از نسل 991 محسوب می‌شود. پورشه چیز زیادی را اعلام نکرده اما احتمالاً این خودرو از قطعات مدل‌های 911 کررا 4 کابریولت و 911 GT3 برخوردار خواهد بود.

از جمله بزرگ‌ترین تغییرات اسپیدستر می‌توان به شیشه‌ی جلوی خمیده‌تر و کوتاه‌تری اشاره کرد که ادای احترامی به مدل 356 1500 اسپیدستر می‌باشد. این خودرو از پوشش خاصی در بخش عقب برخوردار خواهد بود که دارای دو تونل بوده و ارتباط این دو تونل با چراغ سوم ترمز برقرار می‌شود.

هنوز مشخصات فنی محصول جدید پورشه منتشر نشده اما کانسپت یاد شده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر تخت با قدرت فراتر از 493 اسب بخار استفاده می‌کرد. به این ترتیب مدل تولیدی احتمالاً از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 4 لیتری ارتقا یافته‌ی مدل GT3 که هم‌اکنون قدرت 493 اسبی و گشتاور 460 نیوتون متری دارد سود خواهد برد. البته فعلاً مشخص نیست که آیا قدرت مدل اسپیدستر از قدرت 513 اسبی GT3 RS عبور خواهد کرد یا خیر.

پورشه قبلاً تأیید کرده تولید این خودرو از نیمه اول سال جاری شروع خواهد شد و تنها 1948 دستگاه از آن کارخانه را ترک خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟