شورلت کوروت جذاب‌ترین خودرو در آینده

شورلت کوروت موتور وسط یکی از جذاب‌ترین خودروهای آینده است که افراد بسیار زیادی انتظار معرفی آن‌را می‌کشند؛ اما پیش از معرفی رسمی این سوپراسپرت آمریکایی، تعدادی از مشخصات آن مثل ابعاد، افشا شده است. با توجه به اطلاعات کنونی، درحالی‌که فاصلهٔ محوری کوروت موتور وسط با فاصلهٔ محوری 2.71 متری نسل فعلی تقریباً یکسان است اما طول بیشتری دارد؛ اما از لحاظ ارتفاع، کوروت C8 کمی کوتاه‌تر از نسل C7 با ارتفاع 1.23 متر است. به‌احتمال‌زیاد بخشی از این کاهش ارتفاع به خاطر شیشهٔ جلو است که زاویهٔ بیشتری نسبت به نسل کنونی دارد.

البته شورلت تابه‌حال هیچ اعداد و ارقامی از اندازهٔ کوروت C8 منتشر نکرده و این اندازه‌گیری‌ها بر اساس تصاویر جاسوسی انجام گرفته و کاملاً دقیق نیستند؛ اما اگر این اعداد صحت داشته باشند، کوروت موتور وسط از لحاظ ابعاد تقریباً به‌طور مستقیم با رقبایی چون فراری 488، مک‌لارن 650S و فورد GT مطابقت خواهد داشت. بر اساس این اعداد، کوروت C8 کشیده‌تر، کم‌ارتفاع‌تر و عریض‌تر از نسل کنونی خواهد بود.

اما علاوه بر طول و عرض بیشتر، هم‌اکنون میدانیم که کوروت موتور وسط سریع‌تر از نسل کنونی هم خواهد بود. البته ممکن است این خودرو همچنان با همان پیشرانهٔ 6.2 لیتری کنونی عرضه شود که 460 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور دارد اما بسته به مدل‌های مختلف، این موتور می‌تواند 650 و حتی بیش از 1000 اسب بخار قدرت هم تولید کند. درهرحال برای فهمیدن مشخصات دقیق و رسمی کوروت C8 باید تا زمان معرفی آن در تابستان آینده منتظر بمانیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟