حراج لاکچری ترین فراری با قیمت 8.5 میلیون دلار + عکس

واضح است که هایپرکارهای امروزی با قیمت‌های چشمگیری خریدوفروش می‌شوند اما پرداخت 8.5 میلیون دلار برای یک لافراری، حتی با استانداردهای در نظر گرفته شده برای هایپرکارها هم کمی زیاد است.

و بله این ارزش تخمینی برای یک دستگاه لافراری آپرتا است که هفدهم ژانویه در حراجی RMSothebys زیر چکش حراج خواهد رفت؛ اما کمترین بهای تخمین زده شده برای فروش این خودرو بازهم عدد قابل‌توجه 6.5 میلیون دلار است.

در عوض خریدار این خودرو صاحب یکی از 210 دستگاه لافراری آپرتایی خواهد بود که در مارانللو تولید شده است. این خودرو سال پیش به فراری بورلی هیلز منتقل شده و دارای رنگ نرو دیتونا با عناصر قرمز رنگ بوده و با تمامی آپشن های موجود از جمله پکیج کامل فیبر کربن سفارش داده شده است.

این سوپرکار هیبریدی اهل ایتالیا تنها 2414 کیلومتر کار کرده و این خبر خوبی برای خریدار خوش‌شانس آپرتا است چراکه می‌تواند از خودرویی لذت ببرد که بسیار کم کارکرد بوده و اوایل ماه هم توسط فراری بورلی هیلز سرویس کامل شده است.

آپرتا دارای تمامی لوازم و وسایل اصلی خود شامل پوشش خودرو، دفترچه راهنما و کلید زاپاس است. همچنین مالک جدید این خودرو مجبور به نگرانی درباره‌ی هزینه‌های بالای حفظ رنگ آن نیست چراکه یک پوشش شفاف کارخانه‌ای روی بخش جلویی کشیده شده است.

با تمامی تفاسیر هم این خودرو گران‌بهاست اما شاید ارزش پرداخت بالای خود را داشته باشد چراکه آخرین دستگاه از لافراری آپرتا سال پیش با قیمت بسیار بالای 9.98 میلیون دلاری فروخته شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟