مرسدس X کابوس شبانه رقبای خود+عکس

کارلکس دیزاین در حال تأسیس زیرمجموعه‌ی جدیدی است که پیکاپ دیزاین نام دارد. اولین مأموریت این بخش نیز ساخت نسخه‌ی شش چرخ از پیکاپ لوکس مرسدس X کلاس می‌باشد. این هیولای جدید Exy مانستر X کانسپت نام گرفته است.

این پیکاپ سفارشی هنوز در دنیای واقعی وجود ندارد اما پیکاپ دیزاین قول داده پانل‌های بدنه‌ی آن را از فیبر کربن بسازد. روی کاپوت برآمدگی بزرگی دیده می‌شود و روی سقف نیز چراغ‌های نواری نصب شده است. علاوه بر اکسلی اضافه، بچه گلگیرهای پهن‌تر هم نصب شده‌اند تا به این ترتیب لاستیک‌های بزرگ‌تر را در خود جای دهند. به منظور ایجاد تضاد جالب با بدنه‌ای مشکی‌رنگ، این پیکاپ دارای رنگ زرد در بخش بار می‌باشد. پیکاپ دیزاین این رنگ را محافظتی و ساختاری می‌نامد.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قوای محرکه‌ی پیکاپ مورد بحث منتشر نشده است. پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل استاندارد X کلاس قدرت 258 اسب بخاری و گشتاور 550 نیوتون متری دارد اما شاید این مشخصات با ظاهر ترسناک پیکاپ 6 چرخ پیکاپ دیزاین همخوانی نداشته باشند. همچنین شرکت سازنده چیزی درباره‌ی نحوه‌ی رسیدن قدرت پیشرانه به چرخ‌ها منتشر نشده است.

پیکاپ دیزاین از دیسک‌های ترمز سرامیک کربنی برای این هیولا استفاده خواهد کرد. سیستم تعلیق سفارشی Exy مانستر X کانسپت نیز باعث شده ارتفاع خودرو افزایش یابد. در جلو و عقب نیز وینچ نصب شده تا از عملکرد بهتر خودرو در بدترین شرایط اطمینان حاصل شود.

کانسپت یاد شده به نظر می‌رسد نسخه‌ی وحشی‌تر از پیکاپ 6 چرخ قبلی این کمپانی باشد. عناصری همچون ورودی هوای روی کاپوت و ظاهر محفظه بار کاملاً شبیه یکدیگر هستند اما Exy گلگیرهای باابهت تری دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟