نسل جدید نیسان با قیمتی عجیب روانه خیابان ها می شود!

با قیمت 175450 دلاری، نیسان GT-R نیسمو 2019 گران‌ترین محصول این خودروساز ژاپنی است؛ اما آیا واقعیت همین است؟ در فستیوال سرعت گوودوود برای اولین بار شاهد رونمایی از GT-R50 ایتال دیزاین بودیم. قبلاً گفته شده بود این خودرو با قیمت قابل‌توجه 990 هزار یورویی وارد بازار Store خواهد شد اما نیسان اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه‌ی این خودروی سفارشی در بازار آمریکا نداشت؛ اما اگر حدود یک‌میلیون یورو را به دلار تبدیل کنیم شاهد قیمت پایه‌ی 1.12 میلیون دلاری این سوپرکار خواهیم بود.

GT-R50 که به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس ایتال دیزاین و گودزیلا تولید شده تنها به تعداد 50 دستگاه عرضه خواهد شد. نیسان قبلاً پیش‌فروش این خودرو را آغاز کرده و اولین نمونه‌ها نیز از سال آینده به دست مشتریان خواهند رسید. تبدیل GT-R نیسمو به مدل سفارشی یاد شده زمان زیادی می‌خواهد بنابراین زمان تحویل خودرو به مشتریان تا سال 2020 ادامه خواهد یافت.

درحالی‌که خودروی حاضر در گوودوود از رنگ بدنه‌ی خاکستری با عناصر زردرنگ استفاده می‌کرد، نسخه‌ی تولیدی به نمایش درآمده دارای رنگ جذاب‌تر آبی می‌باشد. خریداران خوش‌شانس این سامورایی ژاپنی هم خواهند توانست کابین را به‌دلخواه خود تزئین کنند.

GT-R50 تنها یک گودزیلای آراسته نیست چراکه قدرت پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو به 710 اسب بخار رسیده که افزایش 110 واحدی را نسبت به نسخه استاندارد نشان می‌دهد. همچنین گشتاور نیز از 652 به 780 نیوتون متر رسیده است.

جدای از افزایش قدرت، نیسان GT-R50 ایتال دیزاین دارای سیستم تعلیق بازنگری شده با دامپرهای قابل تنظیم بیلشتین و ترمزهای برمبو می‌باشد. از دیگر تغییرات می‌توان به گیربکس 6 سرعته دوکلاچه تقویت شده، دیفرانسیل‌های قوی‌تر و میل‌لنگ‌های قوی‌تر هماهنگ با قدرت بیشتر اشاره داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟