کهنه ترین فورد موستانگ حراج شد+عکس

فورد در تابستان سال جاری تولید 10 میلیون دستگاه موستانگ را گرامی داشت اما طرفداران این برند که خواهان اولین موستانگ کوپه تولیدی هستند خواهند توانست در ماه ژانویه و در حراجی برت جکسون این خودرو را خریداری کنند.

خودروی موردبحث که اولین نسخه پیش‌تولیدی موستانگ هاردتاپ با شماره شاسی 00002 می‌باشد به‌صورت دست‌ساز در میشیگان تولید شده و یکی از سه موستانگ پایلوت مشهور می‌باشد.

این خودرو با شرایط اصلی خود بازسازی شده و حراجی یاد شده می‌گوید تمامی قطعات اصلی این خودرو با شماره‌های هماهنگ اولیه بکار رفته‌اند. اطلاعات زیادی دراین‌باره منتشر نشده اما خودروی موردبحث دارای پیشرانه 6 سیلندر 2.8 لیتری و گیربکس 3 سرعته دستی می‌باشد. این پیشرانه احتمالاً قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 212 نیوتون متری دارد.

اگرچه این موستانگ از پیشرانه 8 سیلندر سود نمی‌برد اما اسناد زیادی درباره‌ی آن وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تمامی مدارک مالکیت و سرویس مالکان پیشین، تصاویر و امضاهای مدیران ارشد موستانگ در آن زمان اشاره کرد. جدای از جزئیات یاد شده، این خودرو دارای تصاویر و ویدئوهای زمان بازسازی و همچنین نامه‌ی تأییدیه فورد درباره‌ی اولین موستانگ هاردتاپ می‌باشد.

این موستانگ ویژه همچنین در چندین فیلم تلویزیونی هم شرکت کرده است. گفته شده موستانگ موردبحث در فیلم فورد در برابر فراری حضور خواهد داشت. این فیلم تابستان سال آینده اکران می‌شود.

احتمالاً این موستانگ ویژه با بهای قابل‌توجهی به فروش خواهد رفت. البته موستانگ تنها خودروی نادر فراری نیست که در حراجی برت جکسون حضور می‌یابد چراکه یک فورد GT هریتیج ادیشن 2019 نیز زیر چکش حراج خواهد رفت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟