فورد موستانگ های تیون شده در بزرگترین غرفه خودروسازی آمریکا

نمایشگاه SEMA از اواخر ماه میلادی جاری شروع می‌شود و فورد نیز بزرگ‌ترین غرفه در بین خودروسازان را به خود اختصاص داده است. این برند آمریکایی در حال برنامه‌ریزی برای نمایش بیش از 50 خودرو در لاس‌وگاس می‌باشد.

از جمله‌ی این خودروها می‌توان به 5 موستانگ سفارشی اشاره کرد که یکی از آن‌ها توسط گالپین اتو اسپورت ساخته می‌شود. این خودرو که بر پایه موستانگ GT 2018 ساخته می‌شود از کیت بدنه‌ی پهن و پکیجی سود می‌برد که شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی متفاوت و دیفیوزر عقب اسپورت می‌باشد. خودروی یاد شده همچنین دارای رینگ‌های افترمارکتی و سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای است که از فنرها و شوک‌های ساخت فورد پرفورمنس استفاده می‌کند.

اما نیروبخش این خودرو پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری‌ای است که می‌تواند با سوپرشارژر فورد پرفورمنس/راش و سیستم اگزوز همراه شود. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته دستی که تعویض‌های کوتاه‌تری دارد همراه می‌شود.

اما خودروی CJ پونی پارتس برای دریفت طراحی شده و از رنگ بدنه‌ی خاکستری تیره و عناصر کوپر و پوشش ستاره‌ها و نوارها سود می‌برد. این خودرو از کیت بدنه‌ی پهن اندرسون، اسپلیتر جلوی راش پرفورمنس، رینگ‌های طلایی HRE FF04 و لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 4 استفاده کرده است.

اما کوپه‌ی فورد دارای فنرهای کم ارتفاع، سیستم تعلیق مستقل در عقب و پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودروی تیون شده می‌توان به گیربکسی با تعویض‌های کوتاه‌تر، رول کیج واتسون ریسینگ و اگزوزی با خروجی‌های فیبر کربنی اشاره نمود.

موستانگ GT شرکت CGS موتور اسپورت به خاطر کیت بدنه‌ی پهن TS دیزاین ظاهر مخوفی دارد. این خودرو همچنین از چراغ‌های LED و رینگ‌های 22 اینچی‌ای سود می‌برد که در پشتشان سیستم ترمز برمبو با 6 پیستون و روتورهای 410 میلی‌متری دیده می‌شود.

خب صحبت از پرفورمنس شد و باید گفت موستانگ GT این شرکت از فنرهای فورد پرفورمنس برخوردار است. سوپرشارژر فورد پرفورمنس/راش و سیستم اگزوز اسپورت با خروجی‌های فیبر کربنی از دیگر ویژگی‌های موستانگ CGS موتور اسپورت هستند.

خودروی دیگر هم موستانگ GT ساخت بوجیکس دیزاین است که ظاهر گیرای خود را با اسپلیتر جلوی فیبر کربنی هماهنگ کرده است. بال عقب و رینگ‌های 20 اینچی ساوینی SV67 و لاستیک‌های نیتو NT05 هم در این خودرو نصب شده‌اند.

زیر کاپوت هم یک پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با سوپرشارژر و اگزوز اسپورت بورلا قرار گرفته است. این خودرو هم از سیستم ترمز برمبو، فنرها و شوک‌های جدید سود می‌برد.

نهایتاً به موستانگ اکوبوست TJIN ادیشن می‌رسیم که دارای کیت بدنه‌ی RTR و رنگ بدنه‌ی بنفش می‌باشد. این خودرو هم دارای رینگ‌های 20 اینچی و کابینی سفارشی با صندلی‌های ریکارو می‌باشد.

پیشرانه 4 سیلندر 2.3 لیتری اکوبوست فورد با استفاده از توربوشارژر بورگ وارنر، سیستم اگزوز سفارشی و اینترکولر، منیفولد، خروجی اگزوز و… ارتقا یافته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 425120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟